תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

כל מה שרציתם לדעת על טיפול מיני ולא היה את מי לשאול

מרצה:
אגודת איט"ם לטיפול מיני
20/08/2020

מיניות באשר היא נותרה ברוב חלקי החברה נושא הנחשב טאבו בשיח ותחום בו היכולת של הפרט לממש עצמו מוגבלת. בדרך כלל, היא נוטה להיות עטופה בחסמים ובקשיים לתקשר או להתבטא בדרך אותנטית, המייצגת את מפת הצרכים של כל אדם. בשל זאת, ידע מהימן ומבוסס מחקר מדעי נדרש כחלק מסל הכלים של אנשי מקצוע בתחום הטיפול המיני. 

בפועל, תחום הטיפול המיני נגזר משילוב בין עולם הרפואה הקונבנציונלית לעולם הטיפול הפסיכולוגי–רגשי. מטפלים מיניים מוסמכים הינם אנשי מקצוע מתחומים אלה, אשר עברו הכשרה אקדמית לצד התמחות ארוכת שנים בטיפול בבעיות בתפקוד המיני. הטיפול בא לענות באופן אחראי, מהימן ועדכני לצרכים השונים של פרט או של זוג סביב קושי מיני.

אנו, ועד איט"ם (האגודה הישראלית לטיפול מיני) וחבריה, מזמינים ומזמינות אתכם ואתכן לצפות בסרטון "טיפול מיני זה עסק רציני", אשר הופק במטרה להסביר מה הוא טיפול מיני ומי מוסמך לטפל בתחום זה. אגודת איט"ם נוסדה בשנת 1983 ומאגדת תחתיה את המטפלים המיניים המוסמכים בישראל. מטרת הארגון הינה לקדם את הטיפול בבעיות בתפקוד המיני בסטנדרטים מקצועיים גבוהים, תוך שמירה על כללי האתיקה. בפנייה לאנשי מקצוע, הקפידו לבקש תעודות מקצועיות ובדקו האם המטפלים המציגים את עצמם כמטפלים מיניים, מוסמכים לכך על ידי איגוד מקצועי מוכר ובעלי הכשרה אקדמית מתאימה.

אנשי מקצוע ומכונים