דפנה רובנר, פסיכולוגית חינוכית מדריכה (M.A.)
פסיכואנליטיקאית בחברה הישראלית לפסיכולוגיה אנליטית (יונג) ובחברה הבינלאומית לפסיכולוגיה אנליטית IAAP
בעלת רישיון לטיפול בהיפנוזה.
דפנה מטפלת בשיטת פסיכואנליזה יונגיאנית. הטיפול הוא בעיקרו מסע משותף של שני אנשים: המטפל והמטופל, שבמהלכו מנסים לשמוע את קולו המכוון של התת מודע. הטיפול היונגיאני מאפשר למטופל להכיר את עצמו ואת הכוחות הפועלים בו. דפנה בעלת רישיון לעסוק בהיפנוזה, שהוא מצב שונה של מודעות בו מתאפשרת לאדם להתחבר לזיכרונות ולהפעיל יכולות אשר נמצאות לרוב בחלקים לא מודעים של הגוף והנפש. היפנוזה היא מצב של ריכוז גבוה המאפשר חיזוק הזיכרון. רוב האנשים יכולים להיכנס לטרנס היפנוטי לטובת מטרה שחשובה עבורם. לדוגמא: התגברות על חרדות (חרדות טיסה, חרדת בחינות לתלמידים וסטודנטים), שיפור שנת הלילה והתמודדות עם כאב. כפסיכולוגית בכירה במחלקה לאונקולוגית ילדים, דפנה רכשה ניסיון עשיר בטיפול זוגי להורים, וטיפול בארגז חול ובהיפנוזה לילדים. הטיפולים תרמו לשיפור ההתמודדות עם המציאות הקשה של ילד חולה.
MA פסיכולוגיה חינוכית, האוניברסיטה העברית.
פסיכולוגית חינוכית מומחית ומדריכה
בעלת רישון לטיפול בהיפנוזה
פסיכולוגית בעלת ותק של למעלה משלושים וחמש שנים. במקביל לניהול קליניקה פרטית עבדה כעשר שנים כפסיכולוגית הבכירה במחלקה לאונקולוגית ילדים בביה"ח הדסה עין כרם, שבע שנים כחברה בוועדת ערעורים עליונה להתאמות ליקויי למידה של משרד החינוך וכחמש עשרה שנים בשירות הפסיכולוגי
Quarrel Involvement of School- Aged Children Gender Differences, Age Trends and School Adjustment: Uriel Last, Daphna Avital. Article Apr. 1995. Journal of Genetic Psychology
החברה הישראלית לפסיכולוגיה אנליטית, IAAP
הדרכה לפסיכולוגים בפסיכותרפיה, פסיכודיאגנוסטיקה