תפריט נגישות
חיפוש
ד"ר נעמי כהנא לוי

ד"ר נעמי כהנא לוי

כתובת: בנימינה-גבעת עדה
כתובת נוספת: בית חולים רמב"ם רחוב העלייה 5 5, חיפה
שפות: עברית,אנגלית

אודות

שמי נעמי, אני ד"ר לפסיכולוגיה שיקומית ונוירופסיכולוגית 

תחום המומחיות שלי הוא בעבודה עם אנשים שסובלים ממחלה גופנית או נוירולוגית ובנוסף מצויים במשבר נפשי, תפקודי או משפחתי-זוגי.

אני מאמינה שיכולה להיות אינטראקציה, ולא תמיד אנחנו מודעים לקיומה, בין ההתמודדות עם מחלה/ פציעה לבין המצב הנפשי והתפקודי שלנו. לכן חשוב שאנשים שסובלים ממחלה /פגיעה גופנית יטופלו באופן שמביא בחשבון גם את ההשלכות האפשריות של מחלתם. הקשר בין המחלה או הפגיעה לבין התפקוד והמצב הנפשי מתחזק במיוחד במצבים של פגיעה שהיא נוירולוגית- למשל בעקבות חבלה מוחית, או מחלה נוריולוגית כמו אפילפסיה למשל 

הטיפול שאני מציעה משלב בין גישה פסיכו-דינאמית לCBT- טיפול קוגניטיבי התנהגותי כדי שאפשר יהיה לעבוד גם על היכרות של המטופל עם עצמו ברמה עמוקה וגם על היבטים תפקודיים מעשיים יותר. אני מאמינה שבדרך הזו אפשר להשיג תוצאות טיפוליות טובות, לאורך זמן. 

השכלה אקדמאית והכשרה

דוקטורט מאוניברסיטת בר אילן בתחום הנוירופסיכולוגיה 

הכשרה מקצועית ב CBT מטעם ארגון איט"ה, הדסה עין כרם, ירושלים [2015-2016] 

הכשרה מקצועית ב EMDR , בית חולים רמב"ם, חיפה [2019]

הכשרה מקצועית באבחון נוירופסיכולוגי , הרווארד,  בוסטון [2016]

ניסיון מקצועי

במשך השנים עבדתי כמטפלת במרפאה הפסיכיאטרית של הילד בבית החולים הדסה עין כרם ובבית החולים ברמב"ם ורכשתי הרבה ניסיון בעבודה עם ילדים שחווים קשיים תפקודים ונפשיים על רקע מחלות נוירו- התפתחותיות או פציעות [כמו אפילפסיה, NF, סרטן, פגיעות מוחיות] 

במקביל עבדתי בבמחלקה לנוירוכירורגיה ובמרפאות אפילפסיה בבית החולים הדסה [2014-2017] ובבית החולים רמב"ם [2017-היום] עם מטופלים הזקוקים לאבחון נוירופסיכולוגי לקראת ניתוח אפילפסיה, או לצורך התאמת טיפול תרופתי.

בנוסף במשך שנים [2008-2016] לימדתי בחוג למדעי ההתנהגות ובחוג לתואר שני בפסיכולוגיה שיקומית באוניברסיטת אריאל

כיום אני ממשיכה את עבודתי בבית חולים רמב"ם בחיפה וכן מטפלת ומאבחנת בקליניקה פרטית בבנימינה

פרסומים אקדמיים

Kahana-Levy, N., Borowsky, A. & Vakil, E. (June 20, 2016). The effects of repetitive presentation of a specific video based hazard on novice and experienced drivers' hazard perception procedural learning abilities". Oral presentation, European conference of human centred design for intelligent transport systems, Loughborough University, UK.

Kahana-Levy, N., Vakil, E., Borowsky, A., & Sacher, Y. (December 19, 2017). The effects of repetitive presentation of a specific video based hazards on drivers after Traumatic Brain Injury and age matched experienced drivers' hazard awareness abilities". Oral presentation, The Israel Association of physical Medicine & Rehabilitiation, Airport city, Israel.

Kahana-Levy, N., Shavitzky-Golkin, S., Borowsky, A., & Vakil, E. (August 26, 2018). "The effects of repetitive presentation of a specific video based hazards on young-inexperienced and experienced drivers". Oral presentation, 20th Congress of International Ergonomics Association - IEA 2018, Florence, Italy.  

Kahana-Levy, N., Vakil, E.,  Borowsky, A., Sacher, Y. (July 19, 2018) "The effects of repetitive presentation of a specific video based hazards on drivers after Traumatic Brain Injury and age matched experienced drivers' hazard awareness abilities”, Poster presentation, the International Neuropsychological Society 2018 Meeting, , Prague, Czech Republic.

Kahana-Levy, N. & Benifla M. (August 27, 2018) "Memory performance following surgery in pediatric patients with temporal lobe epilepsy: A systematic review and meta-analysis". Poster presentation, The 13th European Congress on Epileptology, Vienna.

מאמרים

Kahana-Levy, N., Borowsky, A. Vakil, E., & Sachar, Y. The effects of repetitive presentation of specific video-based hazards on roads' hazard awareness of Traumatic Brain Injury survivors and matched age experienced drivers. Accepted (18.08.2019)

Kahana-Levy, N., Shavitzky-Golkin, S., Borowsky, A. & Vakil, E. (2019) The effects of repetitive presentation of specific video-based hazards on eye movements in hazard awareness training, of experienced and young-inexperienced drivers” Accident analysis and prevention, 122, 255–267.

Kahana-Levy, N., Shavitzky-Golkin, S., Borowsky, A. & Vakil, E. (2019) Facilitating hazard awareness skills among drivers regardless of age and experience through repetitive exposure to real-life short movies of hazardous driving situations. Transportation research part F, 60, 353–365

Kahana Levy, N., Lavidor, M. & Vakil, E. (2017). Prosaccade and antisaccade paradigms in persons with alzheimer’s disease: A meta-analytic review. Neuropsychology Review ,28, 16-31.

Kahana Levy, N. & Milgram, N. (2016). Cognitive contributions to theory of mind ability in children with a traumatic head injury. Child Neuropsychology,22, 177-196.

חברות באגודות וארגונים

* התוכן המפורסם בדף זה אודות המטפל הינו באחריות המטפל בלבד