תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י תלושה ב - 08/09/2022 16:43:27

    הייתה עוד פגישה מאז ולא דיברנו על הנושא של ההפסקה מהמיילים אני באמת לא יודעת אם זה הדבר הנכון ומי אני שאגיד שזה לא אבל אני מרגישה שזה עושה לי כל כך רע ומחזיר אותי אחורההה לתחושות והכאב של תחילתתת הטיפול. כאב שאין מה לעשות איתו שאין לו מקום ופתאום שוב התחושה שאין רצף וההפסקה בין הפגישןת (אפילו אם מדובר ביומיים )מרגישה ממש ארוכה
    תחושה שאני לא יודעת אם אני יוכל להתמודד עם זה אני גם לא רוצה להשתמש במיילים אם זה רק יהרוס לי. אבל אני לא יודעת באמת אם כך אני לא יודעת כלום. מרגישה גם כאילו המצב הזה גורם לי להתמקד יותר בה. אכילה. מתוך תחושה שאין לי מה לעשות עם עצמי ולמי לפנות ולאן לנתב את מה שקורה לי(לא שעם המיילים ההפרעה נעלמה. ממש לא אבל הייתה קצת תחושה שיש לי מקום בעולם הזה ולא שדעתי נטרפת עלי ואין לי מה לעשות עם זה) אני מרגישה מיואשתתתת ושאני לא יכולה לעזור לעצמי ואף אחד גם לא באמת יכול לעזור לי. שאין לי מקום בעולם הזה בכלל שאין לי קרקע. אני מרגישה שאני ממש מגלה שהקרקע שחשבתי שיש לי גם היא בכללל לא יציבה.
    זהו מרגישה שזה ננעל לי במוח, קשה לי לראות אחרת / להרגיש בטוח. להרגיש שיש לי מקום - זה לגמרי נעלם.
    זה מערער אותי כל כךךךך והכאב באמת לא נסבל

    תשובה: תלושה
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 12/09/2022 22:03:45

    שלום לך.


    אלו אכן אזורי נפש מייסרים בצורה שקשה לתת לה מילים. את חווה אותך במלואם, בעוצמות ובאינטנסיביות, ולא פלא שהכל מטלטל, כואב ומאיים כל כך. אומר לך מה שאני אומרת תמיד- שהשהייה באזורים נפשיים אלו, כאשר את מלווה במטפלת שיכולה ללוות אותך ולהיות מצידך, עשויה להיות גם המקום ממנו תוכלי לצמוח.


    ליבי איתך,


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

מזי ברקמן

מזי ברקמן

תל אביב - יפו
איתי רוזנפלד

איתי רוזנפלד

תל אביב - יפו
יעל רייף סולומון

יעל רייף סולומון

חיפה
עדנה מן

עדנה מן

מודיעין-מכבים-רעות
עליסה הראל

עליסה הראל

נס ציונה
ליאת טייר

ליאת טייר

קרית טבעון
מרכז אתרוג

מרכז אתרוג

חדרה
יובל קורן

יובל קורן

חיפה