תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אפרת ב - 07/06/2022 09:53:51

    שלום, בעלי בן 61 ויש לנו 4 ילדים תאומות בנות 25 והשניים הנוספים בני 21 ו22 חוץ מילד אחד שגר בבית השאר מחוץ לבית (לא נשואים) איך הדרך הנכונה לשתף אותם בכך שבעלי פוטר אחרי 30 שנה באותו מקום עבודה (הוא המפרנס העיקרי)אלא בדרך הפשוטה ביותר בלי לגרום להם לחששות או ללחץ לגבי מה יהיה וכו'... תודה

    תשובה: פיטורין של הבעל
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 08/06/2022 14:07:33

    שלום אפרת


    ראשית, אני מתארת לעצמי שמדובר בהתמודדות לא פשוטה ואולי גם מעוררת חרדה עבורך ועבורך בעלך, ולכן בשלב ראשון אני מציעה לקחת לכם עצמכם רגע כדי לעכל ולחשוב על המשמעויות והאלטרנטיבות שעומדות בפניכם. אם אתם עצמכם לא תגיעו לשיח איתם מוצפים בחששות ובחוסר אונים, גם הם יוכלו להתמודד ללא חרדה יתרה. 


    מאחר ומדובר בילדים בוגרים, אני חושבת שצריך לומר את הדברים באופן גלוי ופשוט, להזמין את הילדים לשאול שאלות אם יש להם, ולאפשר שיח פתוח. אם לפיטורין יש משמעות מיידית עבור הילדים (למשל, הפסקת תמיכה כלכלית שאתם נותנים) אמרו זאת ישירות. מעבר לכך, מציעה להגיע לשיח מעמדה מפוכחת ומעשית אך גם כנה: מאחר ואו ילדים בוגרים ועצמאיים, אין מניעה מכך שידעו שאתם גם חרדים לאור השינוי, אך חשוב גם שיראו שאינכם מתמוטטים אלא מחפשים פתרונות באופן אקטיבי. 


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

מרכז אתרוג

מרכז אתרוג

חדרה
מיתר מידן אלוני

מיתר מידן אלוני

ראש העין
יובל קורן

יובל קורן

חיפה
נועה ארנטל

נועה ארנטל

תל אביב - יפו
לימור קופר

לימור קופר

פרדס חנה-כרכור
איתי רוזנפלד

איתי רוזנפלד

תל אביב - יפו
עדי דוידסון

עדי דוידסון

תל אביב - יפו
אור ויפרבניק

אור ויפרבניק

רחובות