תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י מסתדרת לבד ב - 26/04/2022 21:01:00

    בת 24 . החיים הובילו אותי לכל מיני מצבים שגרמו לי להסתמך על עצמי ולנהל אורך חיים שברובו אני לבד- מאז ומתמיד הצטיירתי כאחת שפחות משתפת שמתמודדת לבד, הרבה זמן שגם לא ברחתי ודי אהבתי את התואר הזה ועדיין אוהבת. זאת מי שאני מצד אחד ומצד שני אני מלאה באהבה, ונתינה כלפי כל מי שסובב אותי .תראו לי שאתם אמיתיים ואתן לכם את העולם כולו.
    יכול להיות שזו בעצם הבעיה, אין לי סטנדרטים לחברות מלבד אמינות,אני סלחנית וקל לכל המעגל לדרוס אותי ולצפות ממני לדברים שאני לא מצליחה להבין. נמצאת במערכת יחסים בריאה ואוהבת שכן, דורשת ממני קצת יותר תשומת לב, במקום פרגון אני מרגישה ביקורת קשה לגבי ההתנהלות שלי עד כדי החרמה מצד ״החברות״ שלי.אני מודעת לזה שאני לא יודעת לתקשר בצורה ״נשית סטנדרטית״ ופתוחה לקבל הערות אבל זה כבר ממש רצח אופי ואני לא מצליחה לחיות עם המחשבה הזאת .
    זה מפיל אותי ואני לא מפסיקה לחשוב על זה ולהבין מה עשיתי לא בסדר. אף אחד לא מרוצה ממני, לא המשפחה,לא החברות ולפעמים גם בן הזוג
    מרגישה שאין לי כוחות יותר להתמודד עם הציפיות המוגזמות האלה, ובעיקר- שאין לי עם מי לדבר.

    תשובה: מרגישה לבד בכל מערכה בחיים
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 27/04/2022 21:26:48

    שלום לך.


    בתוך הקשיים השונים שתיארת, בולטת הבדידות, אשר נוכחת באופן זה או אחר בין אם את לבדך ובין אם לצד אנשים. מתוך כך, נדמה לי שאת עצמך מזה כי נקודת המוצא להנעת שינוי נפשי כרוכה ביצירת "ביחד" מיטיב ומסייע. לכן, ממליצה על פנייה לטיפול בגישה פסיכודינמית- טיפול אשר שם דגש רב הן על עיבוד החוויה הנפשית והשלכותיה על מציאות החיים והקשיים, והן על יצירת קשר משמעותי ממנו ניתן לצמוח. 


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

מזי ברקמן

מזי ברקמן

תל אביב - יפו
יובל קורן

יובל קורן

חיפה
עדי אלחדף

עדי אלחדף

רמת גן
לימור קופר

לימור קופר

פרדס חנה-כרכור
עמית נאור

עמית נאור

תל אביב - יפו
דפנה מטרי

דפנה מטרי

שילת
עליסה הראל

עליסה הראל

נס ציונה
ענת דפנא

ענת דפנא

רעננה