תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י שרון ב - 28/10/2021 08:57:23

    שוב שלום לך,
    ביתי בת 22 יוצאת עם בחור און אוף, כל פעם נפגעת ממנו וחוזר חלילה ,אנו תמיד לצידה אך לשמוע מאיתנו דברים בונים או דעות ששונות מדעתה אינה מוכנה לשמוע,מצד אחד אני יודעת שאם לא אהיה זהירה ואגיד מה שאני רואה או חושבת אני יכולה להפסיד אותה ,מצד שני אני מרגישה מרצה ובולעת בלי סוף מה שנוגד את כל עקרונותיי.
    אני יודעת שקשה לה לקבל ביקורת מאיתנו וזאת למרות שאנו משפחה פתוחה ומקבלת והכי חברים בבית ומצד שני מרגישה מחסום מצידה בהמון מובנים.(היא אומרת שיודעת שיכולה להפגע שוב ושוב ולוקחת את זה בחשבון).
    האם להרפות ופשוט לראות ולשתוק ואוליי תתבגר ותחשוב אחרת,או לומר דברים גם שלא נעים לשמוע?אציין שבן זוגה מאוד קיצוני בהמון דברים ובדעותיו והיא נשרכת אחריו..כמו שאומרים אהבה עיוורת זה אכן כך .
    מרגישה שאני מתפוצצת אשמח לדעתך ,תודה שרון.

    תשובה: קשר מסובך עם הבת שלי
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 28/10/2021 20:00:56

    שלום שרון.


    ברשותך, אתייחס לא לדילמה הנקודתית שאת מציגה אלא למכלול הפניות, משום שנדמה לי שדרכן את מספרת על ניסיון למצוא התמקמות נכונה ומדויקת יותר מול ילדייך ההולכים ומתבגרים. נשמע שאת עסוקה במציאת העמדה או המיקום שיאפשרו לך גם להמשיך ולהגן על ילדייך, גם לשחרר אותם לחיים הבוגרים (אפילו כשהמחיר הוא התמודדות עם בחירותיהם ושגיאותיהם), גם לשמור על גבולותייך ובעיקר- למצוא את הדרך לשמור איתם על קשר טוב וחזק גם במסגרת השינויים החלים עם התבגרותם. מאחר שכך, יתכן וכדאי לשקול פנייה אל ייעוץ פסיכולוגי אשר יאפשר לך להקשיב יותר לעומק לתכנים שמעסיקים אותך, ולהתמקם באופן שישרת אותך ואת קשרייך עם הילדים.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

מרכז אתרוג

מרכז אתרוג

חדרה
עמירה איתיאל

עמירה איתיאל

תל אביב - יפו
עמית נאור

עמית נאור

תל אביב - יפו
ד"ר עדן וייס שדה

ד"ר עדן וייס שדה

קרית אונו
ד"ר איה גולן

ד"ר איה גולן

תל אביב - יפו
פז חיט

פז חיט

כפר סבא
אור ויפרבניק

אור ויפרבניק

רחובות
לימור קופר

לימור קופר

פרדס חנה-כרכור