תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י /// ב - 15/07/2021 23:04:15

    קשה לי שאני לא יודעת להכיל את הקשר המטפלת שלי טובה היא לא נבהלת והיא מרגישה לי חזקה בינתיים, עברו כמה חודשים ואני מרגישה שבשונה מאוד מהטיפול הקודם ששם תמיד הרגשתי בלבול וחוסר יציבות הפעם יש לי מסגרת יציבה מצד שני אני עמוק בתוכי "מחכה" כל הזמן ל"פיצוץ" שיבוא , לתחושת הדחייה הפתאומית או לאיזה טלטלה שתשבור הכל וזה מעיק עלי
    בנוסף קשה לי להתקרב כי אני לא יודעת להיות במקום הזה אני מרגישה שמה שאני יודעת זה להיות מרוחקת ואם להתקרב זה ברמה נזקקת שמכאיבה לי ממש בכל הגוף שמדכא אותי ואני לא עומדת בכאב הזה ובגלל שאני יודעת שהמטפלת לא יכולה ולא אמורה לספק לי את ההזדקקות הזאת וגם לא בא לי להרגיש שאני בנוכחותי גורמת לאי נוחות אז כשזה טיפה מגיע לשם אני מיד מתרחקת וכך שוכחת ממנה ולא כואבת אבל מרגישה שאולי זה קוטע אותי ואני נמנעת בגלל זה להיכנס לנושאים קשים מהפחד להגיע למקום המזדקק ולהיות לבד, כי יש גבולות לטיפול זה ברור לי ואפילו מובן אבל איך אפשר להיות כל כך קרוב וכל כך רחוק ביחד?? איך אני יכולה להתמסר בלי לפול לתלות בה ?

    תשובה: קרוב רחוק
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 19/07/2021 10:00:11

    שלום לך.


    אני שומעת את כאבך, ונדמה לי שיכולה לדמיין כמה מטלטל המפגש עם אזורים נפשיים אלו. מעבר לכך, מאחר ואת מעלה שאלות חשובות שנוגעות בעומקי הנפש ולכן מציעה להשאיר אותן בתוך הטיפול.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

פז חיט

פז חיט

כפר סבא
איילת עדי שדות

איילת עדי שדות

גבעתיים
טל יהודה

טל יהודה

רעננה
עדי אלחדף

עדי אלחדף

רמת גן
ד"ר יגאל גליקסמן

ד"ר יגאל גליקסמן

הוד השרון
דליה שלום

דליה שלום

יקנעם עילית
מיתר מידן אלוני

מיתר מידן אלוני

ראש העין
נדב כרמון

נדב כרמון

תל אביב - יפו