תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י דני ב - 08/03/2021 16:10:23

    היי,
    בן 30, בעוד מס' חודשים עתיד להיוולד לי ילד. כבר זמן מה שאני חווה קשיים בהתמודדות עם המצב שלי מהרבה בחינות (קריירה, בת הזוג וקשיים ביחסי המין שלנו, הילד המתקרב ועומס מטלות בכל התחומים). לרוב אני מקבל את התמיכה של בת הזוג, אך כעת עקב ההיריון והעומס בעבודה גם היא עמוסה וטרודה מאוד ולכן היא לא ממלאת לי את הצורך הזה כרגע.
    בעבר סבלתי מחרדות ועבדתי קשה בכדי להתמודד איתן. אמנם המצב השתפר מאוד מאז, אך מדי פעם תוקפות אותי חרדות והרבה פעמים אני פועל בדפוסים חוזרים שתוקעים אותי במקום ואף מרעים את מצבי.
    אני מרגיש שאני צריך טיפול כי אני לא יודע איך להתמודד עם כל הדברים שאני חווה ורוצה מאוד להגיע למצב שכשהילד יוולד אהיה במצב טוב מנטאלית עבורו ועבור אשתי.


    אשמח לקבל עצה בנוגע לסוג טיפול שיתאים לי.
    אני רוצה לציין שבעבר טופלתי בין היתר ב-CBT והרגשתי שהוא מטפל יותר מדי בסימפטומים ולא בדבר העמוק והשורשי יותר - דבר שחשוב לי בטיפול. אני רוצה לצאת מחוזק יותר ועם כלים שאוכל לקחת לעתיד.

    תשובה: מחפש המלצה לסגנון טיפול
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 09/03/2021 12:02:39

    שלום דני.


    מאחר ואתה מתאר קושי אשר אמנם מועצם ובא לידי ביטוי סביב אירועים משמעותיים במציאות אך נוכח גם מעבר להם, אני חושבת שאכן כדאי לפנות לטיפול אשר אינו מתמקד בסימפטום נקודתי אלא מציע מענה רחב יותר. לכן, מציעה לפנות אל טיפול בגישה פסיכודינמית אשר מציע מרחב להתבוננות רחבה ומעמיקה, ומאפשר הנעת שינוי נפשי הן סביב סימפטומים והן סביב היבטים אישיותיים ובין אישיים עמוקים יותר.


    ליטל


    תוכל למצוא כאן רשימה של מטפלים שמתמחים בטיפול פסיכודינמי להתייעצות ובחינת טיפול.

אנשי מקצוע ומכונים

עמית נאור

עמית נאור

תל אביב - יפו
ד"ר יגאל גליקסמן

ד"ר יגאל גליקסמן

הוד השרון
מזי ברקמן

מזי ברקמן

תל אביב - יפו
יובל קורן

יובל קורן

חיפה
עליסה הראל

עליסה הראל

נס ציונה
עמירה איתיאל

עמירה איתיאל

תל אביב - יפו
איילת עדי שדות

איילת עדי שדות

גבעתיים
איתי רוזנפלד

איתי רוזנפלד

תל אביב - יפו