<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י שרון ב - 25/10/2020 09:37:14

    שלום ,
    ביתי בת 22 נפרדה מבן זוגה בחצי שנה האחרונה כאשר היא מאוד שלמה ובטוחה בפרידה,הוא לא מרפה ממנה, מתקשר עשרות פעמים ביום בוכה ומתתכנן לחזור.היא בשלה אך הוא מתיש אותה נפשית .אני אמרתי לה לומר לו לכבד את רצונה ושלא יצור קשר אך הוא ממשיך ולא מרפה מה עושים?

    תשובה: פרידה מהחבר
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 27/10/2020 21:45:05

    שלום שרון.


    מאחר וביתך אישה בוגרת גם אם צעירה בגילה, וכל עוד אין לך או לה חשש מפגיעה בה, אני חושבת שצריך לכבד את בחירתה והתנהלותה. אפשר לעזור לה להבין שיש דרכים חד משמעיות להציב גבול (החל מלהפסיק להשיב לטלפונים ועד אמירה ברורה שהמשך יצירת קשר יטופל כהטרדה במובן החוקי של המילה) אך חשוב לזכור שאם היא משתפת פעולה עם המשך הדיאלוג- כנראה גם בה יש משהו אמביולנטי כלפי הסיום, או שהיא זקוקה לזמן ולתהליך הזה כדי להיפרד. במובן זה, גם אם היית רוצה אחרת עבורה וגם אם קשה לך לראות בכאבה- זו דרכה ואין אלא לכבד אותה ואת הלמידה שהיא מביאה איתה.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

קים הגיתי גרין

קים הגיתי גרין

כפר סבא
מרב אוטנזוסר

מרב אוטנזוסר

הרצליה
ליאת ספינזי

ליאת ספינזי

גבעתיים
ענת אורבך

ענת אורבך

רמת גן
ירון זיו

ירון זיו

רמת גן
ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים
מרב הדר כהן

מרב הדר כהן

תל אביב - יפו
דבורית נורמן

דבורית נורמן

בנימינה-גבעת עדה