<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י רינת ב - 18/07/2020 10:09:55

    היי. כאשר אני קמה בבוקר,אני קמה עם מוטיבציה גבוהה ומצב רוח טוב במיוחד שהייתי הולכת למועדון תמיכה. בגלל העובדים הסוציאלים יש שביתה כפי שידוע ומהצהריים מתחילה לי ירידת מוטיבציה ודכדוך קל. אשמח עם תוכלו לייעץ לי בנוסף לפסיכולוגיה החיובית שאני לומדת עם עצמי איך לעלות את המוטיבציה בצהריים ולהרגיש טוב. אני מודה לכם מקרב לב שתהיה שבת מקסימה ושבוע נפלא

    תשובה: מה לעשות כאשר המוטיבציה יורדת בצהריים
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 19/07/2020 19:00:40

    שלום רינת.


    אני שמחה לשמוע על התחושה הטובה איתה את קמה בבקרים, ומקווה איתך ששביתת העו"ס תסתיים בהקדם ותאפשר חזרה לשגרת המועדון שכ"כ מקלה עלייך.


    לצערי אין לי מה להוסיף לגבי טכניקות ואפשרויות התמודדות מעבר לדברים שכתבתי לך בעבר.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

נטליה פליידר

נטליה פליידר

מודיעין-מכבים-רעות
מעיין גבעוני

מעיין גבעוני

נס ציונה
קים הגיתי גרין

קים הגיתי גרין

כפר סבא
מורן בן גל

מורן בן גל

גדרה
יפעת קורץ

יפעת קורץ

כפר סבא
לי נרובאי לנגר

לי נרובאי לנגר

קרית אונו
בטי השכל

בטי השכל

רמת גן
ליאור שלמה תפוחי

ליאור שלמה תפוחי

פרדס חנה-כרכור