תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י בדוי ב - 23/05/2020 20:06:04

    לאחרונה אימי מתנהגת מוזר מאוד ,בת 46 , מעשנת,התחילה להשתמש בויטמינים לאחרונה כמו אומגה 3 , קולגן ועוד מספר דברים .
    היא התחילה להגיד שכל פעם קופצים לה פרסומים הקשורים לחייה לדוגמא היא רואה תמונה של כלב היא טוענת שזה הכלב מהעבר שלנו בתמונה , אומרת שאנשים פתאום רושמים לה באיזה צבע בגד הבני משפחה שלה לובשים כרגע בבית , אומרת ששולחים לה איומים מסויימים היא לא יודעת מי אבל כשאני מבקשת ממנה להראות לי היא אומרת שהם מחקו את זה היא טוענת שזה "אקרים" שמשתלטים ומתעללים בה , אומרת ש"הם" מחפשים אותה להרוג אותה והיא מפחדת עכשיו , היא אומרת ש"הם" רוצים שאנחנו נשתגע ובגלל זה הם עושים לה את זה כדי שהיא תשתף אותנו ואנחנו גם נשתגע אבל היא מפחדת לספר לנו הכל .
    זה לא היה ככה בעבר, היא הייתה פגיעה בנפש בעבר הייתה טוענת שהשכנים בכניסה מדברים עליה אבל לא יותר מידי לאחרונה בשבוע האחרון היא התחילה להגיד את כל הדברים האלה ושמה דגש על אנשים שרוצים להרוג אותה , כשאני מדברת איתה בפלאפון היא מסיימת את השיחה מהר כי היא לא רוצה ש"הם" יקשיבו ..היא לא רוצה שככ אתקרב לחלון כי " הם " רואים אני לא יודעת מזה יכול להיות איך בשבוע אחד המצב כ"כ התדרדר .. היא הייתה לפני כ4 חודשים במרכז בריאות הנפש , אמר לה הרופא שם שהיא נראת לו בריאה ומגיבה טוב , אחרי היום אני לא חושבת שהיא בריאה ואפילו מפחדת להשאיר אותה לבד בבית .
    מה ניתן לעשות ? לבדוק את זה בהקדם האפשרי

    תשובה: אבחון פסיכיאטרי עבור אמי
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 24/05/2020 09:15:31

    שלום לך.


    מצבה של אמך אכן נשמע מדאיג ואני מציעה לפנות בהקדם לייעוץ פסיכיאטרי, בין אם ברכז לבריאות הנפש ובין אם באופן פרטי. במקרה של היעדר שיתוף פעולה, ניתן לבדוק את האפשרות של הזמנת פסיכיאטר אליכם הביתה או לפנות לרופא המשפחה אשר יהווה מעין "גשר" לבדיקה הפסיכיאטרית.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

עליסה הראל

עליסה הראל

נס ציונה
יזהר עירון

יזהר עירון

תל אביב - יפו
נדב כרמון

נדב כרמון

תל אביב - יפו
מזי ברקמן

מזי ברקמן

תל אביב - יפו
איתי רוזנפלד

איתי רוזנפלד

תל אביב - יפו
דפנה מטרי

דפנה מטרי

שילת
אור ויפרבניק

אור ויפרבניק

רחובות
מיתר מידן אלוני

מיתר מידן אלוני

ראש העין