תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י בתוך סיוט ב - 10/06/2018 01:12:33

    היי,
    לפני כמה ימים הייתי במסיבה שאורגנה לחברה. במסיבה היו נשים וגברים וכמובן אלכוהול רב. קרה לי דבר מאוד רע באותו יום. כנראה שתיתי המון, חצי ערב נחמק לי לחלוטין מהזיכרון. יום למחרת גיליתי שהייתי שם עם מישהו וששכבנו, שלא הפסקנו לרקוד ולצחוק, אמרו לי שאני ממש חיזרתי אחריו ושלגמרי זה היה הדדי. אני לא זוכרת כלום, אני מסתמכת על מה שסיפרו לי. הלכתי יום אחרי למיון, לבדוק אם שמו לי סם האונס ואמרו לי שלא. חשוב לציין שלפני המקרה הייתי בתולה, ובסיוטים הכי גדולים שלי לא חשבתי שאהיה עם מישהו זר. אבל מצד שני, אמרו לי שלפי איך שנראיתי, ממש רצינו להיות אחד עם השנייה. העניין הוא שאני לא זוכרת כלום, ואני יודעת שלעולם לא הייתי עושה את זה אילולא השתייה המופרזת (שגם אני לא זוכרת ששתיתי ככ הרבה). אני מרגישה מדוכאת, מרגישה שאני לא מאמינה שזה קרה לי. אני חושבת הרבה על המוות, למרות שיודעת שלא אעשה זאת. אני מרגישה שאני לא שמחה יותר, מרגישה חוסר שקט מטורף. אני לא יודעת איך להתמודד. מרגישה שהחיים שלי התהפכו.

    תשובה: צריכה עזרה
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 10/06/2018 20:33:36

    שלום לך.
    אני מצטערת לשמוע על התחושות הקשות שנשארת איתן. נשמע מהדברים שאת מתארת שהסיטואציה כולה מפגישה אותך עם מקומות זרים ומכאיבים: ה"אבל" על הפעם הראשונה שרצית וקיווית לה, הבהלה מאובדן השליטה, האפשרות להתנהג באופן מיני שאינו מחובר לאופן הרגיל בו את תופסת את עצמך. אלו מקומות שלא קל לעכל ובאופן טבעי, את כואבת וסובלת.
    מאחר והאירוע כולו התרחש רק לפני כמה ימים, אני חושבת שכדאי לתת לעצמך עוד זמן לעבד אותו ולעכל את מה שקרה לך ואת מי שהיית באותו ערב. יתכן ובעוד כמה ימים, חלקים אלו שפגשת בעצמך לא ירגישו כל כך זרים ובלתי נסבלים, אלא נסלחים ויותר ומעוררי יותר סבלנות ואמפתיה. אני חושבת שכדאי גם לשתף חברות קרובות בתחושותייך, כדי שלא תרגישי כל כך מבודדת איתן.
    יש סיכוי סביר שבעוד כמה ימים כאשר החוויה תעובד באופן טוב יותר גם הרגשתך תשתפר אך במידה ולא, אני מציעה שתפני לייעוץ קצר כדי לקבל עזרה בעיבוד של האירוע באופן שישחרר אותך ממנו ומהתחוש השלילית שהותיר בך.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

ענת דפנא

ענת דפנא

רעננה
מזי ברקמן

מזי ברקמן

תל אביב - יפו
לימור קופר

לימור קופר

פרדס חנה-כרכור
יובל קורן

יובל קורן

חיפה
חלי גאדג'

חלי גאדג'

חולון
יזהר עירון

יזהר עירון

תל אביב - יפו
עמית נאור

עמית נאור

תל אביב - יפו
עדנה מן

עדנה מן

מודיעין-מכבים-רעות