תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י חסויה ב - 22/10/2017 09:57:00

    שלום,אני זקוקה לעצה לגבי משהו שמפריע לי. אני כבר כמה ימים מתגעגעת למישהו שהייתי בקשר קרוב איתו המון שנים. היינו בקשר רומנטי אבל אחר כך נשארנו ידידים והיום אנחנו לא בקשר. הקשר נותק הוא התחתן עם מישהי אחרת. יכול להיות שזה בא לי בגלל שאין לי עבודה כרגע ואני הרבה בבית.היתה תקופה ארוכה כי כבר תקופה ארוכה לא ראיתי אותו שלא חשבתי עליו בכלל ואפילו הוא לא עניין אותי אבל אני לא יודעת בכמה ימים האחרונים זה גם קרה לי שנפרדתי מבן זוגי אני מתגעגעת אליו ומסתכלת עליו כל הזמן בפייסבוק קשה לי לא להסתכל בפייסבוק ואני כל הזמן משחזרת בראש את הקשר שהיה לנו היתה שם המון אהבה אבל גם המון בעיות לא נעימות שקרה בינינו למרות שאני זוכרת רק את הדברים הטובים. אשמח בלי טיפול כזה או אחר עם תוכל לתת לי עצה של פתרון מסוים מה לעשות במצב כזה? אני לא יכולה להתנתק מזה שאני כל הזמן נכנסת לפייסבוק שלו אני לא מתקשרת אליו ולא יוצאת איתו קשר חס וחלילה כי הוא נשוי אבל מה הפתרון לגבי הפייסבוק מה אני צריכה לעשות במצב כזה? אשמח לעצה קטנה בפורום תודה רבה ושבוע נפלא.

    תשובה: אובססיה
    נכתב ע"י אסף ב - 23/10/2017 14:06:09

    שלום,
    נשמע שאת בתקופה רגישה ובה את פגיעה יותר להיזכרות המכאיבה באותו אהוב לשעבר. ראשית אומר שתקופות אלו הן חלק מחווית החיים האונשית וגם רגשות פחות נעימים שעולים בנו בהיזכרות באהבה נכזבת הן חלק ממה שעושה אותנו אנושיים.
    במישור הפרקטי יותר, ייתכן שאפשר לחסום את אותו אדם בפייסבוק או בעצמך להתנתק מהאתר לתקופת זמן מסוימת.אני משוכנע שכשהמצב הזוגי והתעסוקתי ישתפר בחייך אז הדבר יטריד אותך פחות.

    בהצלחה!
    אסף

אנשי מקצוע ומכונים

טל משולם

טל משולם

חיפה
עדנה מן

עדנה מן

מודיעין-מכבים-רעות
ג'ני גוטמן

ג'ני גוטמן

עין הוד
שנהב שטיין

שנהב שטיין

תל אביב - יפו
חגית בר

חגית בר

ראשון לציון
עליסה הראל

עליסה הראל

נס ציונה
ליאת טייר

ליאת טייר

קרית טבעון
ד"ר יגאל גליקסמן

ד"ר יגאל גליקסמן

הוד השרון