<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י גידי ב - 20/10/2017 15:59:14




    יש איזה טכניקה לשיפור התפיסה והקליטה כמו מתי שמסבירים משהו
    בעבודה חדשה/איך להגיע ממקום למקום ? כי קצת קשה לי
    להבין את זה לפעמים

    תשובה: הבנה של דברים
    נכתב ע"י אסף ב - 23/10/2017 13:49:31

    שלום גידי,
    איני בקיא מאוד בטכניקות לשיפור יכולות קוגיטיביות. אני יודע שישנם תרגולים שונים שאמורים לסייע בכך אך נראה כי יעילותן מוכחת בספר. אני כן יכול לומר שישנם פתרונות אחרים, שאומנם אינם משפרים יכולות קוגנטיביות אך כן עשויים לסייע. פתרון אחד הוא לכתוב את הדברים. אנשים רבים, בעיקר בסיטואציות מלחיצות כמו עבודה חדשה, נעזרים במחברת או פנקס שעוזר להם להכיל את המידע הרב שהם נדרשים לקלוט.פתרון נוסף הוא לנסות ולארגן את סדר היום בצורה טובה יותר שכן ימים מבולגנים וחסרי סדר תורמים לתחושת בלבול. כשהלו"ז מסודר יש לנו משאבים רבים יותר להפנות עבור מטלות אחרות כמו זכירת דברים חדשים.

    מקווה שהצלחתי לסייע!
    אסף

אנשי מקצוע ומכונים

עידו ויזל

עידו ויזל

תל אביב - יפו
אסנת רום

אסנת רום

הרצליה
קים הגיתי גרין

קים הגיתי גרין

כפר סבא
רוני ברק

רוני ברק

גדרה
בטי השכל

בטי השכל

רמת גן
רון ארגמן

רון ארגמן

תל אביב - יפו
לי נרובאי לנגר

לי נרובאי לנגר

קרית אונו
תמי לשם אורן

תמי לשם אורן

תל אביב - יפו