תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י סימי ב - 14/07/2017 11:06:32

    לא נרשמתי היא לא לקחה את הפרטים שלי ושילמתי לה כסף חד פעמי ולא נתנה לי קבלה לא נתתי לה את הפרטים שלי זאת אומרת שם משפחה כתובת וכולי היא רק יודעת את הנייד שלי כי אני התקשרתי אליה דרך הנייד רציתי לשאול עם זה אם זה ככה כמו שהסברת לי אז אני לא חייבת להיות בשיעורים המלאים? גם הוריי מתנגדים שאלך כי אני נכנסת מזה ללחץ יותר מדי זה רק הלחץ של התקציב ושהיא תכריח אותי לבוא לשיעורים המלאים. זה השאלה הכי חשובה מהשאלה הקודמת ששאלתי אותך הקודמת האחרונה שכתבתי שעוד לא ענית לי לכן חשוב לי לדעת. היא לא יודעת עלי כלום לא נרשמתי ולא קיבלתי קבלה והיא לא לקחה את הפרטים שלי. אני מאוד מודה לך על המענה בבקשה תעני לי ממש תודה שבת נפלאה

    תשובה: דבר אחרון בקשר ללימודים לגבי מה שכתבת לי
    נכתב ע"י סיון סובול ב - 16/07/2017 10:09:54

    שלום סימי,

    אנסה להתייחס לכל השאלות ביחד. אני מבינה שאת נמצאת בחרדה גדולה מאוד ובלחץ. לצערי, דרך הפורום איני יכולה לומר לך כיצד לנהוג ומה לעשות כיוון שאיני מכירה אותך או את הסיטואציה לעומק. עם זאת, אנסה מעט להרגיע ולומר שאף אחד לא יכול להכריח אותך לעשות משהו שאת לא מעוניינת בו, כלומר, המורה לא יכולה לחייב אותך להגיע לשיעורים שאת לא רוצה או לשלם על שיעורים שלא היית בהם. נשמע שאת חוששת שהיא תנסה לשכנע אותך או תפעיל עליך לחצים להגיע כנגד רצונך. מותר לך לסרב להצעות של המרצה והיא לא יכולה להכריח אותך. במקרה שאת מתקשה לעשות זאת, את מספרת שיש לך הורים שנמצאים בתמונה, אז תוכלי לפנות אליהם ולבקש את עזרתם.
    מעבר לזה, נשמע שכדאי לא לחכות ולפנות לטיפול בהקדם, דרך קופת החולים או תחנה לברירות הנפש, כדי שתוכלי לקבל את התמיכה המלאה שאת זקוקה לה, ולא במסגרת מוגבלת מאוד של פורום כגון זה.

    שיהיה בהצלחה,
    סיון.

אנשי מקצוע ומכונים

חלי גאדג'

חלי גאדג'

חולון
עמירה איתיאל

עמירה איתיאל

תל אביב - יפו
יזהר עירון

יזהר עירון

תל אביב - יפו
טל משולם

טל משולם

חיפה
ג'ני גוטמן

ג'ני גוטמן

עין הוד
עדי דוידסון

עדי דוידסון

תל אביב - יפו
ענת דפנא

ענת דפנא

רעננה
ליאת טייר

ליאת טייר

קרית טבעון