תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

עמותת פעמונים מציעה - טיפים לחסכון כספי: יוצאים לחופשה, לא פושטים רגל

עמותת פעמונים מציעה - טיפים לחסכון כספי: יוצאים לחופשה, לא פושטים רגל

עמותת פעמונים

בשגרה היומיומית, של עומס ועבודה קשה, כדאי לקחת פסק זמן כשמתאפשר ולצאת לחופשה אמיתית, מפנקת - אם זה בחג, אם זה בחופש הגדול. אלא שלצערנו, הבנקים וכרטיס האשראי ממשיכים לפעול גם כשאנחנו בחופש, והחופשה החלומית של רובנו מוגבלת מבחינת האמצעים הכלכליים העומדים לרשותנו.

עמותת פעמונים לשיקום כלכלי מציעה מספר טיפים לחופשה, המבוססים על ההבנה כי חופשה אינה מהווה הוצאה בלתי צפויה אלא הוצאה שניתן לתכנן ובכך להוזיל בצורה משמעותית את העלויות:

1. קביעה מראש של תקציב החופשה: קבעו מראש ובהתאם ליכולותיכם את תקציב החופשה. לפי תקציב זה תכננו את יעד הטיול, אורכו, מקומות הלינה והאתרים הכלולים בו. כדאי להיערך מראש לעלויות "בלתי צפויות" בגובה 20% מעלות התכנון המקורית.

2. תכנון נסיעה משותפת: במידה והחופשה שתכננתם כרוכה בנסיעות רבות, כדאי לשקול לצרף חברים איתם תוכלו להתחלק בהוצאות הדלק או עלויות השכרת הרכב.

3. תכנון המסלול מראש: חלק מהנאת הטיול היא האפשרות לספונטניות, אך כדאי להשקיע זמן בתכנון והכרות עם המסלול ומוקדי העניין - הכרות עם הדרכים והמסלולים חוסכים זמן ודלק.

4. הוצאות מזון: קניית מזון ואכילה במסעדות מהווים סעיף משמעותי בהוצאות הטיול. כדאי לתכנן מראש את התקציב אותו אתם מוכנים להקצות למזון, ובהתאם להחליט האם ובאיזה מסעדות לבחור. יחד עם זאת, חשוב לזכור שכמעט בכל מקום בו תטיילו ישנם מרכולים זולים ואין צורך להביא מהבית כמויות מזון עצומות אשר יזרקו בסופו של דבר.

5. בחירת מקום לינה: במידה ואתם יודעים מראש את מסלול הטיול, כדאי להזמין מראש מקומות לינה באמצעות האינטרנט. כך תמנעו מלינה בלית ברירה במלונות יקרים מדי.

6. קניית מתנות: נכון שאמא שלך הזמינה בושם והקטנצ'יק משחק מחשב משוכלל, אבל חשוב לזכור שאין סיבה להכפיל את עלות הטיול רק בגלל שנעדרתם למשך שבוע. אפשר להסתפק במזכרות או מתנות המעידות על תשומת לב.

7. חפשו הנחות מראש: לאתרים רבות ישנם אתרי אינטרנט מהם ניתן להוציא קופונים ושוברי הנחה אשר עשויים להוזיל בצורה משמעותית את הביקור בהם - כדאי לערוך חיפוש יסודי טרם הנסיעה.

הטיפים באדיבות עמותת פעמונים - ארגון לשיקום כלכלי

עמותת פעמונים היא ארגון חברתי ללא מטרות רווח השם לעצמו למטרה לסייע למשפחות לנהל חיים כלכליים מאוזנים ואחראיים. העמותה מציעה שירותים שונים המכוונים לשיפור מצבן הכלכלי של משפחות: ליווי אישי למשפחות והדרכה בניהול נכון של התקציב הביתי, מתן מענקים או הלוואות כספיות נקודתיות כחלק מתהליך הבראתה של המשפחה והגברת המודעות באוכלוסיה לנושאים הקשורים בניהול נכון של משק הבית.

ליצירת קשר עם עמותת פעמונים:

טלפון - 02-9975577, פקס - 02-9975567

כתובת אינטרנט: www.paamonim.org

כתובת אימייל - [email protected]

אנשי מקצוע בתחום

אימון אישי - Coaching

עוד מאמרים שיעניינו אותך