תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

ויסות רגשי אצל ילדים

מרצה:
שלי זאנטקרן
07/09/2020

החיים בצל מגפת הקורונה לצד התמודדות עם אתגרי היום יום, עלולים להביא את ילדינו לקושי להכיל ולנהל את רגשותיהם השונים, הנחווים לא אחת בעוצמות גבוהות, למשך זמן ממושך מבלי יכולת לנוע ביניהם. בשיחה הבאה נגדיר מהו ויסות רגשי וכיצד הוא מתפתח אצל ילדים. ננסה להבין מדוע היכולת לווסת את רגשותינו חשובה מאין כמוה, מהם המכשולים היכולים למנוע את התפתחותה התקינה, כיצד נוכל לזהות כי ילדינו מתקשים לווסת רגשותיהם וכיצד נוכל לעזור להם בכך.

בשיחה הבאה, שלי זאנטקרן עונה לשאלות, כאן באולפן בטיפולנט.

שלי זאנטקרן – בעלת תואר שני בפסיכולוגיה חינוכית יישומית וייעוץ חינוכי. מטפלת מומחית ב-CBT ומדריכה מומחית מטעם איט"ה. מתמחה בסכמה תרפיה בעבודה עם ילדים, מדריכת מיינדפולנס ומטפלת בביופידבק. מחברת ספרים ומפתחת משחקים לעבודה רגשית עם ילדים. מנהלת את המרכז לויסות רגשי ומנהלת אקדמית של תוכנית הגל החדש לילדים במרכז הבינתחומי. מחברת ספר הילדים "ספרונה בקורונה" שמאפשר לילדים ל"נרמל" ו"להתיידד" עם הוירוס על-ידי שימוש בדמות קורונה חמודה.

דנה וישינסקי – מתמחה בפסיכולוגיה קלינית במרפאת מבוגרים במרכז קהילתי לבריאות הנפש – יפו. מטפלת מוסמכת (M.A) לטיפול בהבעה ויצירה, במיקוד פסיכודרמה, מטעם מכללת סמינר הקיבוצים. עורכת תוכן באתר בטיפולנט.

אנשי מקצוע ומכונים