שלום רב, האם זה לגיטימי לבקש מהבן שלנו שהוא בגיל 25 להביא לארוחת שישי בת זוג רק אם זה הולך לכיוון רציני? אנחנו לא הורים "פרימיטיבים" ורוצים לדעת איך נכון להתנהל. עד לפני חצי שנה הבן שלי היה בזוגיות עם בחורה במשך שנה והיא הייתה מגיעה אלינו כל סופ"ש מכיוון שגרה רחוק מאיתנו לבסוף נפרדו בגלל חוסר התאמה. לפניה היה בזוגיות עם מישהי שנתיים שגרה קרוב אלינו וגם הייתה מגיעה לכל ארוחת שישי ולבסוף נפרדו. (אני שמחה שהוא מנהל מערכות יחסים רציניות ומחפש את האחת !) איך וכיצד נכון לנו להתנהל בהקשר לזה...אשמח לדעת

