שלום
אחותי תהיה השנה בת 80.
גרה לבדה בדירת 2.5 חדרים בבני ברק.
אובחנה כחולת סכיזופרניה לפני כעשרים שנה לאחר אישפוז בכפייה בבית חולים גהה.
אושפזה שוב בכפייה בשנת 2020 בתל השומר במחלקה הפסיכיאטרית.
בשנתיים האחרונות:
אינה מוכנה לצאת מהבית.
אינה מוכנה לצאת לטיפולים רפואיים.
אינה נוטלת את התרופות למחלתה.
אני אחיה, בן משפחה יחיד - גיל 71, מסייע ומטפל בה מעל 10 שנים.
אינה משתפת פעולה התנהגותה הקצינה.
לאחרונה אני מתקשה לטפל ולסייע לה.
מחפש עבורה מסגרת מתאימה שתדאג ותטפל בה.
האם תוכלו לסייע.
בברכה
שלום לך.
ממליצה לפנות למילם- מרכז יעוץ לבני משפחה של מתמודדים עם הפרעות נפשיות,
מאמינה שיוכלו להפנות אותך לגופים ולגורמים המתאימים.
ליטל

