<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י מטי ב - 22/05/2026 18:37:00

    היי, מזה 8 חודשים אני נוטלת לוסטרל 150 מ"ג, בנוסף אני נוטלת ויטמין d, אומגה 3, קומפלקס B ומגנזיום. לאחר מספר חודשים שהרגשתי שאני ממש בטוב פתאום התחיל אי שקט והתקפיי פאניקה חשוב לציין שלפני שמונה חודשים אבדתי את אבי ולהבדיל אלף הבדלות יש לי בן לוחם שהיה חודש בלבנון. היו לי גם בחילות ויציאות מוגברות ולאחר שהבתי שקומפלקס b ומגנזיום מעלים סרטונין חשבתי שאולי יש לי עודף סרטונין. שתפתי את הפסיכיאטר והחלטנו שאפסיק עם הקומפלקס b ואשלב בתקופה הנוכחית קלונקס. אז כרגע אני עם לוסטרל 150 וקלונקס לפעמים כדור 1 0.5 ולפעמים כדור וחצי ליום. אני מנסה לקחת רק חצי קלונקס ומרגישה שזה לא מספיק רק לאחר כדור שלם או כדור וחצי אני בטוב. אני לא רוצה להמשיך להיות תלויה בקלונקס מה אפשר לעשות? האם עליי להחליף טיפול? חג שמח

    תשובה: לוסטרל
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 24/05/2026 12:13:50

    שלום לך
    לצערי איני פסיכיאטרית כך שאין לי אפשרות להשיב לשאלתך.
    מציעה לפנות לפסיכיאטר אשר רשם את התרופות.
    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

מירב ירושלמי

מירב ירושלמי

תל אביב - יפו
אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אלכסנדר (סשה) מינץ לוי

אונליין
מעיין גבעוני

מעיין גבעוני

נס ציונה
רוני ברק

רוני ברק

גדרה
ליאת ספינזי

ליאת ספינזי

גבעתיים
לי נרובאי לנגר

לי נרובאי לנגר

קרית אונו
ירון זיו

ירון זיו

רמת גן
מרב אוטנזוסר

מרב אוטנזוסר

הרצליה