שלום לכולם,
אני יועצת ביסודי ומתמודדת עם תלמיד בכיתה ד’ שהוריו גרושים.
כל הורה שולח מסרים שונים ולעיתים סותרים לגבי צרכיו, והילד עצמו נראה מבולבל ומגיב בכעס או בהתנתקות.
האם הייתם מתמקדים בעיקר בעבודה עם הילד עצמו כדי לתת לו יציבות, או מנסים לגשר בין ההורים למרות המורכבות?
תודה 🌸
שלום לך.
נשמע מדברייך שהתלמיד מתמודד עם מורכבות משפחתית אשר יוצרת קושי רגשי ויתכן שאכן מצריכה מענה וסיוע מקצועי.
עם זאת, למיטב הבנתי תפקיד היועצת אינו להציע מענה טיפולי אלא לנתב את הילד ומשפחתו למענה המקצועי המתאים להם.
זאת, לצד מתן מענה לקשיים איתם הילד מתמודד במערכת החינוכית, אם קיימים כאלו.
ניתן לשתף את ההורים בהתרשמותך מקשייו של הילד ובכך שהם עשויים להיות קשורים במחלוקות ביניהם, ולהציע להם לפנות להדרכת הורים ובמסגרתה להעריך האם
יש צורך גם בטיפול פסיכולוגי.
ליטל
מצורף קישור לעוד מידע ומטפלים בתחום הדרכת הורים