בת 12.5 בתפקוד לקוי בבית ספר. מראה אדישות לכל הקשור
מאחרת המון לא קמה בבוקר אם לא מעירים אותה. לא לוקחת אחריות על הקימה. וגם לא מפיקה לקחים מזה. למשל אומרת לה לילה קודם לכי לישון מוקדם. היא לא משתפת פעולה אפילו שיודעת שזה הגורם.
בבית ספר ספרים הולכים לאיבוד. מאחרת לשיעור ובנוסף גם לא מופיעה.
לא לומדת למבחנים.
אחר צהריים משעמם לה.
אין לה חברות
בשאר תחומי החיים מאוד חכמה. מעל הממוצע.
לוקחת אחריות על דברים. לדוג . להוציא את האח הקטן. לקלח אותו. ללכת לסופר. שם דווקא מראה ראש גדול.
שלום לך.
על סמך הדברים שתיארת לא מדובר בהכרח בבעיית תקשורת: התסמינים שתיארת עשויים לנבוע גם מקשיים רגשיים כדיכאון או התמודדות מורכבת עם הכניסה לגיל ההתבגרות. לאור זאת, מציעה לפנות בהקדם לפסיכולוג.ית/פסיכותרפיסט.ית המתמחים בטיפול בבני נוער, כדי שניתן יהיה לבצע הערכה מדויקת של מקור הקושי, ולהציע התערבות טיפולית מתאימה.
שימי לב כי גם אם מקור הקשיים לא ידוע עדיין, סביר להניח כי מדובר בילדה המתמודדת עם מצוקה משמעותית ולכן יש לפנות לעזרה בהקדם האפשרי.
ליטל