תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י נועה ב - 08/01/2023 10:37:20

    היי,
    יש לי בנזוג חם ואוהב אבל לא אוהב להתנשק עם לשון. כי טוען שלא אוהב רוק. זרמתי. לעיתים הוא מנסה בשבילי. שמתי לב שכשהוא מנשק אותי עם רוק יש לי יותר חשק מיני. וככה פחות.
    בנוסף,בסקס הוא לא אוהב להשתמש בלשון, גם לא יורד. ואני די צריכה לכוון אותו. אני כן ירדתי לו והוא נהנה, אבל הפסקתי כי הרגשתי שזה לא פ'ר. מה גם שהוא לא אוהב קונדום ולפעמים חייבים, אני לא על גלולות כי אני יודעת שזה לא בריא לגוף. מעבר לזה יש לי ישבן שהוא לא אוהב. חקרתי אותו קצת ומתברר שהוא אוהב גוף מאוד רזה. אציין שאני כ55 קילו , 158. אני בטח לא שמנה, רק מלאה באגן טיפה ואין לי חזה. ושקלתי בעבר להגדיל אבל ירדתי מזה וגם הגעתי למצב שאני שלמה עם החזה שלי ובעיניי הוא יפה. גם עם האגן אני דיי שלמה. אבל מרגיש לי שהוא לא. ירד לי החשק המיני מ100 ל10 אחוז. עשיתי בדיקות והכל תקין. כמו כן, קראתי שיכול להיות שכשבני זוג כמעט כל הזמן ביחד (אנחנו גם עובדים מהבית) אז זה הורס את התשוקה.. בהתחלה לא הציק לי ככ שאין סקס, אבל לאחרונה כן. אשמח לדעתך.

    תשובה: תשוקה בזוגיות
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 08/01/2023 18:35:44

    שלום נועה.


    נשמע מדברייך שנושא המיניות והמשיכה מלווה בקשיים משמעותיים אשר משפיעים על אספקטים נוספים בזוגיות.


    איני יודעת עד כמה הקשר ביניכם ממושך ומשמעותי לך, אך במידה וכן, יתכן וכדאי לפנות להתייעצות עם מטפל.ת זוגי.ת או מיני.ת אשר יוכל לסייע לכם בחידוד הקשיים ובבניית דרכי התמודדות.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

דפנה מטרי

דפנה מטרי

שילת
ד"ר יגאל גליקסמן

ד"ר יגאל גליקסמן

הוד השרון
חגית בר

חגית בר

ראשון לציון
טל יהודה

טל יהודה

רעננה
עמירה איתיאל

עמירה איתיאל

תל אביב - יפו
עדנה מן

עדנה מן

מודיעין-מכבים-רעות
יזהר עירון

יזהר עירון

תל אביב - יפו
עמית נאור

עמית נאור

תל אביב - יפו