תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אבודה ב - 24/11/2022 12:47:57

    יכול להיות שהנושא של הפרעת האכילה שלי מכניס את המטפלת למצוקה לא מודעת וגורמת לכך שבאופן לא מודע היא לא מסוגלת לטפל בי כראוי? משהו בה מאשים אותי כל הזמן. מפרש אותי לא נכון - לכיוון שלילי. אני מרגישה שהיא קצרת רוח איתי. שהיא לא איתי בחוויות שמה שאני רק רוצה זה שהיא תבין אותי / את המצוקות שלי וזה לא קורה כבר תקופה. אני חסרת אונים. מדרדרת בהכל - עוזבת תעבודה כבר הודעתי רשמית על התפטרות . לא מצליחה לתפקד. תחושה שהכל סוגר עלי שאני במצוקההההההה ואף אחד לא מבין את עוצמתה. אני מאבדת אחיזה. היום בפגישה המטפלת שלי הוציאה מהפה את המילה פרידה ככה משום מקום אמרה שהיא לא יודעת אם אנחנו בתהליך הזה או לא - זה תלוי אם התור שנקבע לדיאטנית יתקיים ולא יתבטל. אני השתתקתי. התבלבלתי. סתמתי. 45 דקות של שקט מוחלט והיא מולי שותקת גם ואני רוצה לצרוחחחחח לה שתעזור לי. אני מבולבלת מאוד. אני לא מצליחה לחשוב כלוםםם והיא כאילו במלחמת שתיקה מולי לא מוציאה הגה מהפה במשך 40 דקות. אני הרגשתי נורא עד שקמתי לפני זמן הסיום ואמרתי שאני רוצה לצאת ויצאתי אני לא מבינה כלום ממה שקורה לי בטיפול. לא מבינה כלום ממה שהיא בוחרת לעשות / לומר. אני מבולבלת ברמות קשות. מרגישה שהיא ההוכחה לכך שאין לי זכות קיום בעולם שאי אפשר לטפל בי אי אפשר להכיל אותי אין סיכוי להבין אותי. אני רועדתתתת ממנה והיא מסוגלת לפרש אותי כמתנצחת וכד'. אני מפחדתתת ממנה ממש לא מצליחה לשתף אותה. התחושה שהיא מבקרת אותי כל הזמן. שאני לא יכולה באמת להיות אני. כמה שהיא אומרת שזה המקום שלי והטיפול שלי והיא רוצה שאני אתבטא / אביא את עצמי, בפועל כשזה קורה- כשאני קצת מתבטאה אני מותקפת מצידה
    אני לא יודעת מה לעשות
    היא מפתיעה אותי בלי סוף - הפתעות לרעה
    היא לא צפויה אני אבודההההה

    תשובה: אני מבולבלתתתתתתתתתתתתתתת
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 27/11/2022 11:44:13

    שלום לך.


    אני שומעת כמה את סובלת, וכמה מערערת עבורך התחושה שהמשענת הטיפולית שלך אינה יציבה ובטוחה כפי שהיית רוצה שתהיה. אין לי אפשרות להחוות עמדה של ממש על יכולתה של המטפלת שלך להתמודד עם המצב, אך אני יכולה לומר לך שלא פעם טיפולים באזורי נפש כאובים וטרומטיים עוברים דרך תקופות של משבר וקושי משמעותיים. זה דורש מאמץ ויצירתיות מצד המטפלת שלך, אך גם דורש ממך לגייס את כל כוחותייך כדי לתקשר איתה את התחושות, הפחדים והחוויות הקשות.


    אל תוותרי. נסי לתת מילים לתחושותייך, בכתב ובעל פה, ושתפי אותה. ככל שתכניסי אותה לעולמך, כך היא תוכל יותר להיות פרטנרית שלך לדרך הקשה.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

דליה שלום

דליה שלום

יקנעם עילית
חגית בר

חגית בר

ראשון לציון
שנהב שטיין

שנהב שטיין

תל אביב - יפו
ד"ר עדן וייס שדה

ד"ר עדן וייס שדה

קרית אונו
נועה ארנטל

נועה ארנטל

תל אביב - יפו
יזהר עירון

יזהר עירון

תל אביב - יפו
ליאת טייר

ליאת טייר

קרית טבעון
אור ויפרבניק

אור ויפרבניק

רחובות