<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י יגאל ב - 12/08/2022 06:48:01

    האם זה מקצועי לערוך ראיון אישיותי (למטרת בחינת קבלה לעבודה) כאשר שני מראיינים/ות עורכים/ות אבחון אישיותי ביחד, שניים מול אחד?
    לעניות דעתי מפגש פסיכולוגי תמיד יערך אחד מול אחד.
    אודה להבעת דיעה מלומדת.

    תשובה: ראיון אבחון אישיותי לקבלה לעבודה
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 15/08/2022 15:43:43

    שלום יגאל.


    איני מתמצאת בתחום הפסיכולוגיה התעסוקתית וההערכה, אך למיטב ידיעתי אין פסול בעריכת אבחון משותף בתחום זה. חשוב להבחין בין מפגש פסיכולוגי טיפולי אשר יתקיים במתכונת של אחד על אחד אלא אם המטפל והמטופל יסכימו אחרת, לבין ריאיון אישיותי אשר אינו התערבות טיפולית אלא הערכתית-מקצועית.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

בטי השכל

בטי השכל

רמת גן
מרב אוטנזוסר

מרב אוטנזוסר

הרצליה
רוני ברק

רוני ברק

גדרה
דבורית נורמן

דבורית נורמן

בנימינה-גבעת עדה
ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים
ענת אורבך

ענת אורבך

רמת גן
מרב הדר כהן

מרב הדר כהן

תל אביב - יפו
ירון זיו

ירון זיו

רמת גן