תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אלי ב - 12/04/2022 09:31:22

    שלום
    אני בשנות השלושים. איבדתי בן משפחה יקר לפני כמה חודשים. בערך 3 חודשיים אח"כ נכנסתי להריון שנאצלתי להפסיק כי הוא לא התפתח כמו שצריך (גם ציטוטק וגם גרידה).
    בניתי על חופשת לידה כי אני במקום עבודה שלא טוב לי בו אבל נוח לי לצאת ממנו לחופשת לידה (מכירים אותי וזה יותר קל לצאת לבדיקות וכו). התחלתי לעבוד פה בקורונה אחרי שפוטרתי ממקום אחר.
    אלא שלאחר הגרידה המחזור שלי השתבש לחלוטין.. יש לי המון דימומים באמצע החודש. אני לא מצליחה הלכנס להריון שוב. עברתי דירה חדשה. יש לי לחץ בעבודה, אני לחוצה להכנס להריון ולחוצה שנגרמה לי בעיה בגלל הגרידה ושהבעיה בי והגללי העובר לא התפתח. אני מרגישה שאני מאבדת את זה ושקשה שלי. כל התוכניות שלי השתבשו לחלוטין. אני מפחדת שההפלה גם פגעה בי ובגלל זה אני לא מצליחה להקלט שוב. אני ממש מרגישה עבודה.
    אין לי חברים לפחות לא כאלו שיכול לפרוק איתם את הכל.
    יש איזה רעיון או עצה איך אני יכולה להוריד את הלחץ והמתח? אין לי כסף לשלם לטיפול נפשי עכשיו. אם היה לי כבר הייתי הולכת מזמן

    תשובה: לא מצליחה להכנס להריון פחדים ולחץ נפשי
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 14/04/2022 19:54:51

    שלום אלי.


    אני מצטערת לשמוע על האובדנים שחווית, ועל הצער הרב שנלווה להם. 


    טיפול נפשי נשמע כמו הדרך הטובה ביותר להתמודדות, ולא הייתי ממהרת לוותר על כיוון זה. במסגרת טיפול תוכלי לקבל הן תמיכה והן מרחב לעיבוד והבנת חווית האובדן על רבדיה השונים, ואלו עשויים להביא לשיפור משמעותי. ניתן לקבל טיפול מוזל דרך קופ"ח ולעתים גם דרך שירותי הייעוץ של מוסדות אקדמיים שונים. כמו כן, ממליצה לפנות לקבוצת תמיכה רלוונטית. אסטרטגיות נקודתיות נוספות שיכולות להקל הן פעילות ספורטיבית, מיינדפולנס, יוגה ושיח עם צוותי עזרה ראשונה נפשית הניתנים טלפונית/בצ'ט באופן אנונימי, אך אני חושבת מתוך הדברים שתיארת שחשוב לקבל עזרה מקצועית. 


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

עדי דוידסון

עדי דוידסון

תל אביב - יפו
לימור קופר

לימור קופר

פרדס חנה-כרכור
שנהב שטיין

שנהב שטיין

תל אביב - יפו
עמית נאור

עמית נאור

תל אביב - יפו
טובה בן צבי מרק

טובה בן צבי מרק

תל אביב - יפו
עדי אלחדף

עדי אלחדף

רמת גן
ליאת טייר

ליאת טייר

קרית טבעון
עדנה מן

עדנה מן

מודיעין-מכבים-רעות