תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י סבל ב - 21/01/2022 15:57:44

    קשה לי מאודדדדדדדדדדדד
    הגעתי לפגישה הקודמת אחרי שביטלתי את הפגישה לפניה כי לא יכלתי ואותו שבוע של ההפסקה היה לי קשה נורא נורא הרגשתי מפורקת ממש והצטברו עוד אתגרים אחרים מה שלא הוסיף לתחושות שלי... כתוצאה מזה הגעתי גמורה לפגישה אח"כ וגם בפגישה עצמה היה לי לא קל בכלל הרגשתי מבוטלת, דחויה, לאאא מובנת, עד שבאיזה שלב התעייפתי כבר מלנסות להסביר את עצמי התעייפתי מלשמוע הסברים הגיוניים, התעייפתי מהשאלות ורק חיכיתי רק שהפגישה תיגמר. כשיצאתי הרגשתי שזהו !!אין לי סיכוי ואני לעולם לא אצליח להסביר את עצמי ואף אחד בעולם הזה לא יבין אותי גם לא תמורת תשלום! מן תחושת ייאוש איומה, עליתי לרכב והמילים שיצאו לי מהפה זה אין לי כח כבר בא לי למות, זה באמת היה לא נסבל שבאותו רגע החלטתי להתנתק. החלטתי לא לשלח למטפלת שלי שום הודעה בין הפגישות עד לפגישה הבאה ולא משנה מה ארגיש. ככה לא אצפה שיבינו אותי ככה לא אכאב, לא ארגיש, פשוט אשכח. וזה מה שהיה הצלחתי ולא שלחתי ובפגישה אחר כך המטפלת שאלה אותי על זה שלא שלחתי כלום ואני ניסיתי להסביר ושוב התקשיתי הרוב נעלם. רוב הפגישה פשוט שתקתי, לא היו לי מילים,בקושי מחשבות (למרות כל הניסיונות של המטפלת שלי ), בעיקר ריחפתי, חיכיתי שיגמר ויצאתי .
    אני מרגישה קושי מרגישה בתהוםם, סבל שאני לא יודעת לתאר ולשלוח למטפלת שלי פתאום מרגיש לי לא עוזר. פשוט מיותר. אם היה תקופות שזה היה מקל עכשיו זה לא מצליח לעזור לי זה לא עושה לי כלום שאני מעדיפה לוותר על זה אבל מרגישה קשוח, שגם מה שבעבר אולי עזר בקצת, לאחרונה גם זה כבר לא מצליח לעזור לי ושוב אני כל כך לבד בלי יכולת להיעזר בלי כלים להסביר את מה שמתחולל בתוכי
    והמילה ייאוש היא מילה עדינה לעומת מה שזה מרגיש :(
    אני מרגישה נורא נורא ולא יודעת להתמודד עם זה. זה לא נסבל לי כבר

    תשובה: קשוח
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 24/01/2022 17:22:35

    שלום לך.


    אני מצטערת מאוד לשמוע על עוצמות הסבל שאת חווה. אולי זה רק עוד "הסבר הגיוני" שלא מקל, אבל אני רוצה להזכיר שלפעמים, ובפרט כאשר יש עבר של חוויות קשות ומכאיבות, הדרך לצמיחה הנפשית עוברת דרך התהומות הכואבים ביותר של הנפש. התהומות האלו מתעוררות ונחוות בעיקר דרך הקשר הטיפולי משום שגם הכאבים והסבל של העבר נחוו במסגרת קשרים עם אנשים אחרים. לכן, לקשר הטיפולי יש פוטנציאל גם להחייאת הסבל והכאב וגם להנעת שינוי נפשי משמעותי ויציב. בהתאם, אני יכולה רק להציע לשוב ולהזכיר לעצמך שהסבל אינו לחינם. בנוסף, מאחר וקשה מאוד לחוות ולשאת עוצמות כאלו של קושי, אני מליצה בחום לשקול הגעה לטיפול בתדירות גבוהה יותר בשלב זה.


    ליטל 

אנשי מקצוע ומכונים

מיתר מידן אלוני

מיתר מידן אלוני

ראש העין
ד"ר יגאל גליקסמן

ד"ר יגאל גליקסמן

הוד השרון
נדב כרמון

נדב כרמון

תל אביב - יפו
דליה שלום

דליה שלום

יקנעם עילית
חלי גאדג'

חלי גאדג'

חולון
טובה בן צבי מרק

טובה בן צבי מרק

תל אביב - יפו
ענת דפנא

ענת דפנא

רעננה
טל יהודה

טל יהודה

רעננה