תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אלמוני ב - 10/02/2021 10:34:14

    שלום רב,

    המון זמן שאני סוחב איתי את ההרגשות האלה איתי

    לדעתי למדתי לחיות עם הדיכאון וההרגשה נחותה

    יש לי הכל אבל אין לי כלום ! אני עצמאי , אני נשוי לאישה מדהימה ילדים קסומים , בית מושלם , מצב כלכלי טוב מאוד ובכול זאת מדוכא ממורמר בדיכאון

    אני יתאר לך איך היום שלי ,מהרגע שאני קם בבוקר ? כאילו אני קם למלחמה כל בוקר! מלחמה עם העולם , לדוגמא אני מרגיש מאוד כועס ולא יודע למה .!

    אם אני אומר משהו ולא עונים לי (אם עסוקים או אם לא שמו לב) אני לוקח את זה אישית ואומר לעצמי הנה שוב אני אוויר שוב לא מתייחסים אלי ברצינות או אם בכלל!

    איבדתי את המוטיבציה ואת השאיפה ... לדוגמא אם השותף שלי מציעה להביא מוצר חדש אני קודם כל שלילי מתנגד אם רוצים לעשות משהו בעסק אני קודם כל לא ... ואחרי זה רוב הסיכויים שזה טוב לעסק ואני ישר נגטיב !

    כל שיחה כל מפגש שיש דו שיח אני מתלהם ,ומספיק משהו קטן ואני משנה פאזה לתקיפה והתגוננות.

    נמאס לי מזה ! קשה לי עם זה ! מסתובב כל היום עם לחץ בחזה ! הרגשה של כלומניק, הרגשה של נחיתות , של אוויר בעולם . חושב מחשבות עצובות ולפעמים בוכה סתם , יתרה מזאת משהו מרגש/עצוב בטלויזיה אני מתחיל להזיל דמעות !

    תשובה: אוויר לעולם
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 11/02/2021 20:55:39

    שלום לך.


    נשמע מדבריך שאתה מזהה את הפער בין ההצלחה והטוב שבמציאות החיצונית לבין המציאות הפנימית המכאיבה. פערים מסוג זה נובעים במרבית המקרים מגורמים לא מודעים אשר אין להם מילים- האדם עצמו לא יודע לנסח ולשים עליהם את האצבע- אך הם מייצרים תחושות וסימפטומים. לאור זאת, אני מציעה לך לפנות אל טיפול פסיכולוגי בו תוכל להבין את מקור התחושות. במרבית המקרים, הטיפול מסייע לזהות, לנסח ולעבד את הגורמים לקשיים ובכך מאפשר נטרול או הקלה משמעותיים.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

נדב כרמון

נדב כרמון

תל אביב - יפו
מיתר מידן אלוני

מיתר מידן אלוני

ראש העין
פז חיט

פז חיט

כפר סבא
חגית בר

חגית בר

ראשון לציון
עמירה איתיאל

עמירה איתיאל

תל אביב - יפו
איריס אברמן

איריס אברמן

ראשון לציון
דפנה מטרי

דפנה מטרי

שילת
מרכז אתרוג

מרכז אתרוג

חדרה