תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י ירדן ב - 24/09/2020 20:23:50

    אני כשלושה חודשים בטיפול,נעה בין חיבור עמוק אליה לפחד לתת בה אמון, לפעמים חוששת שהיא רואה בי קטנונית,ילדותית ומדומינת ולעיתים מרגישה שהיא מבינה אותי לעומק ועוזרת לי להבין את עצמי ולקבל את עצמי ,שוחחתי איתה כמה פעמים על הביקורתיות שאני חשה ממנה כלפי והיא אומרת שזה כתוצאה מהדחיה החברתית והביקורת שחוויתי שנים ארוכות וזה טבעי והגיוני,וככל שאתמיד בטיפול ואראה שגם שאני אם המחשבות והרגשות הכי הזויים היא רואה אותי ולא מבקרת ומקבלת אותי זה יתרפא
    בעלי ראה סרטון בת מצוה ביוטיוב שהיא ומשפחתה הפיקו ושם רואים אותה משחקת שם תפקיד של אמא ,הוא טוען שזה ממש לא מתאים למטפלת וזה נראה שהיא מנסה להרשים ולהיות קולית ומגניבה,גם ככה יש לי חששות רבים ועכשיו אחרי האמירות שלו הייתי שמחה לשמוע איך אוכל לדעת האם בחרתי באדם הנכון או שיש צדק בדבריו?

    תשובה: חוסר אמון בטיפול
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 25/09/2020 14:50:03

    שלום ירדן.


    מעבר לכך שאני לא מבינה את משמעות האמירה "לא מתאים למטפלת" (האם מטפלת אינה גם אדם ואמא פרטית? האם לכל המטפלות יש אותה אישיות?), אני חושבת שהמסר של בן זוגך "מתלבש" על הספקנות והקושי באמון שאת מתארת. קושי זה באמון הוא ככל הנראה אחד המוקדים המרכזיים בדרך הנפשית שעלייך לעשות, ועל כן הוא בא לידי ביטוי באופן חזק כל כך מול המטפלת, ורואי להמשך עיבוד, התבוננות ובחינה. לאור זאת, אני חושבת שכדאי להמשיך ולהתבונן עם המטפלת בתחושות והספקות שלך, מתוך הבנה שהתבוננות זו היא הדרך לצמוח נפשית.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

עדי דוידסון

עדי דוידסון

תל אביב - יפו
איילת עדי שדות

איילת עדי שדות

גבעתיים
ג'ני גוטמן

ג'ני גוטמן

עין הוד
מרכז אתרוג

מרכז אתרוג

חדרה
יזהר עירון

יזהר עירון

תל אביב - יפו
שני דויטש

שני דויטש

פתח תקווה
טובה בן צבי מרק

טובה בן צבי מרק

תל אביב - יפו
יובל קורן

יובל קורן

חיפה