תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אריאל ב - 28/06/2020 13:49:27

    הי,
    בהמשך לשאלה הקודמת שלי לגבי הפרעות אכילה, אולי את צודקת, אולי אני פשוט צריכה להתחיל איזשהו תהליך טיפולי ולראות מה יוצא מזה. אני מניחה שאם זה לא הפרעת אכילה המטפלת תגיד לי את זה, נכון?
    מה השיטה הטיפולית הכי מתאימה להפרעות אכילה? יש מטפלים שמוסמכים יותר או פחות לטפל בזה? אני מאד מתלבטת איך הכי נכון לבחור מטפלת... אשמח לדעתכן.

    תשובה: איך מטפלים בהפרעות אכילה?
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 28/06/2020 17:35:46

    שלום אריאל.


    ישנם מטפלים המתמחים בהפרעות אכילה ונדמה לי שכדאי לפנות לאחד מהם לאור העיסוק הרב שלך בסוגייה קיומה/אי קיומה של הפרעה. ניתן לטפל בהפרעת אכילה הקשורה באכילת יתר או באמצעות טיפול קוגניטיבי התנהגותי הממוקד בסימפטום האכילה או באמצעות טיפול פסיכודינמי המאפשר חקירה מעמיקה של הגורמים הלא מודעים העומדים בבסיס הפרעת האכילה/דפוסי האכילה אותם את חווה כלקויים/העיסוק בנושא האכילה. מתוך דברייך, נדמה לי שטיפול פסיכודינמי יכול להתאים יותר מאחר והוא אינו ממוקד רק בשינוי דפוסי האכילה אלא מציע מרחב להתבוננות פנימית עמוקה. מעבר לבחירת השיטה, מציעה להתרשם מאתרי אינטרנט של מטפלים העוסקים בתחום ולראות לגבי מי מהם יש לך אינטואיציה חיובית. לאחר מפגש ראשוני, תוכלי לבדוק אם את אכן חשה חיבור ואפשרות ליצירת שיח משמעותי. במידה ותרגישי שהחיבור לא נוצר, אל תהססי להמשיך בחיפוש מאחר ואיכות הקשר הטיפולי היא גורם משמעותי ביותר להצלחת הטיפול.


    ליטל


    תוכלי למצוא כאן רשימה של מטפלים שמתמחים בטיפול בהפרעות אכילה להתייעצות ובחינת טיפול

אנשי מקצוע ומכונים

אור ויפרבניק

אור ויפרבניק

רחובות
חלי גאדג'

חלי גאדג'

חולון
ענת דפנא

ענת דפנא

רעננה
ד"ר איה גולן

ד"ר איה גולן

תל אביב - יפו
איילת עדי שדות

איילת עדי שדות

גבעתיים
איתי רוזנפלד

איתי רוזנפלד

תל אביב - יפו
יזהר עירון

יזהר עירון

תל אביב - יפו
נועה ארנטל

נועה ארנטל

תל אביב - יפו