<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י שרון ב - 16/06/2020 16:56:38

    שלום,
    איך מסבירים לאחות שאיני מעוניינת לבלות עם משפחתה לבד ולהמשיך להיות בקשר טוב איתה וואת שאר משפחתה לראות במפגשים משפחתיים?
    היא יודעת שאני ובן זוגי הרמנו ידיים מבעלה אך ממשיכה מצידה לנסות להפגש רק אנחנו מה שלא יקרה מבחינתנו.
    רוצה לפגוע כמה שפחות למרות שהסברתי את עמדתי בעקיפין כמה פעמים אך עדיין לא מרפה תודה.

    תשובה: קשר מתוח עם אחות ובעלה
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 17/06/2020 10:16:45

    שלום שרון.


    אם אני מבינה נכון את דברייך, את מדברת בעצם על רצון להתרחק או להתנתק מאחותך על רקע קושי עם בן זוגה. אחותך, ככל הנראה, נאבקת על הקשר איתך. לכן, אני חושבת שלא כדאי להעביר מסרים בעקיפין אלא לדבר בפתיחות על הדברים, להסביר את עמדתך ולבדוק האם בכל זאת יש לכן דרך לשמור על קשר גם בתוך הקושי והקונפליקט מול בן הזוג. נשמע מדברייך שאין קושי מהותי מול אחותך ולכן כדאי לחשוב טוב האם את אכן רוצה לנתק את הקשר.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

ליאור שלמה תפוחי

ליאור שלמה תפוחי

פרדס חנה-כרכור
אסנת רום

אסנת רום

הרצליה
מרב אוטנזוסר

מרב אוטנזוסר

הרצליה
דבורית נורמן

דבורית נורמן

בנימינה-גבעת עדה
ירון זיו

ירון זיו

רמת גן
מעיין גבעוני

מעיין גבעוני

נס ציונה
תמי לשם אורן

תמי לשם אורן

תל אביב - יפו
אבשלום צדוק

אבשלום צדוק

גאולים