תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י טל ב - 19/05/2020 02:55:53

    לא מסוגלת כבר. פשוט לא מסוגלת עם הדבר הזה שנקרא ׳טיפול׳ הייתי קוראת לו התאכזרות בחסרי ישע חרדי נטישה. הרי כל הטיפול הוא חתיכת נטישה, כל ההמצאות בו זה להגיע ערומה כדי שיכאיבו לך ותצאי נטושה וכואבת.
    למי יש כח לסבול יותר?
    נמאס לי להעניש אותה בלי שזה מזיז לה כמובן, כי את מי מעניין שמישהו איתך ׳ברוגז׳ כשלא תמיד בכלל יכול להיות מודע לזה. נשמע דפוק, יודעת. אבל אני מרגישה צורך חזק כביכול להכאיב כי מגיע לה, וכשאין לי דרך אני פשוט מכאיבה לעצמי ואומרת שמענישה אותה... שמישהו יחפש את ההגיון שם...
    ופשוט קשה לי קשה לי קשה לי והיא יודעת אבל מה זה עוזר מתי שקשה???? מה גם שזה לפעמים קורה ברמה שאני עוד מתגברת (יש לי כבוד, אני לא ממש עושה כל מה שהייתי רוצה) או בין הפגישות ואז בפגישה עד קצת לפני הסיום הרבה פעמים אני שוכחת מכל הרע, אז היא לא תמיד יודעת, וגם אם כן אין לה מה לעשות, כמה שמנסה להקל בזה שאני אפרד ולא היא וכזה. אבל הקושי תמיד שם. ואם אי פעם אצליח לרפא טיפה גם את המקום הזה, זה יהיה עוד מלאאאא זמן!!! ובינתיים הסבל לא אפשרי!!!! אני לא מוכנה לסבול ניתוח של שעות בלי הרדמה גם אם זה בשביל להוציא גידול סרטני, לא! איך אני יכולה פשוט להצליח לעבור את כל זה?? את הדרך?? איזה ׳חומר הרדמה׳ עד שהכל יעבור.
    אני יודעת הרי ש׳הניתוח׳ הוא הכרחי, אבל אני חייבת למצוא רעיון לדרך לעשות אותו בלי הקריעה הזו. חייבת עזרה

    תשובה: נטישה הענשה ותסכול אין סופיים
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 19/05/2020 14:05:36

    שלום לך.


    אני שומעת את עוצמת הכאב והטלטלה, ומרגישה כמה קשה להרגיע את המקום הכאוב בו את נמצאת. נשמע שאת תופסת באופן עמוק את מה שטיפול מאפשר אך לא פחות מכך את מה שכרוך, לפעמים, בטיפול בעל ערך. אני מצטערת על כך שאיני יכולה לסייע במקום הזה, מפני שאני באמת לא מכירה דרך לצלוח תהליך טיפולי עמוק שמעורר כאב בעזרת חומר הרדמה. הדבר היחיד שעולה בדעתי הוא שלפעמים עוצמת הכאב בקשר הטיפולי גדלה כאשר תדירות המפגשים אינה גבוהה דיה, ואז הקשר והחיבור שתומכים בכאב "נשמטים" והכל הופך כואב יותר. מציעה לבדוק את האפשרות הזאת מול המטפלת וכמובן להמשיך לדבר איתה שוב ושוב, פגישה אחרי פגישה, על מה שמתעורר בתוכך במפגש איתה. תני אמון בתהליך. הפירות יגיעו בסופו של דבר.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

עמית נאור

עמית נאור

תל אביב - יפו
טובה בן צבי מרק

טובה בן צבי מרק

תל אביב - יפו
יעל רייף סולומון

יעל רייף סולומון

חיפה
עדי דוידסון

עדי דוידסון

תל אביב - יפו
שני דויטש

שני דויטש

פתח תקווה
ד"ר עדן וייס שדה

ד"ר עדן וייס שדה

קרית אונו
יזהר עירון

יזהר עירון

תל אביב - יפו
אור ויפרבניק

אור ויפרבניק

רחובות