<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י רינת ב - 15/04/2020 20:18:52

    גם הקורונה מפחידה אותי גם לגבי המשך טיפול וגם פוחדת על אבא שלי שהוא מאוד חולה.

    תשובה: הקורונה מפחידה אותי לגבי המשך טיפול
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 16/04/2020 19:50:23

    שלום רינת.


    התקופה הנוכחית היא אכן תקופה המלווה באי ודאות וקושי, ולכן טבעי שהיא מלווה גם בעלייה ברמות הקושי והחרדה בהיבטי חיים אחרים. בתקופה כזו לא הייתי עורכת שום שינוי משמעותי אלא שומרת על השגרה והיציבות היכן שרק אפשר. אחרי החזרה לשגרה וההתאוששות ממשבר הקורונה, אפשר יהיה לשקול ולחשוב. בינתיים, מציעה לדבוק בקיים ולהיעזר באנשי הצוות כדי לשאת את החרדה וההתלבטות.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

תמי לשם אורן

תמי לשם אורן

תל אביב - יפו
פז שדיאור

פז שדיאור

כפר סבא
אבשלום צדוק

אבשלום צדוק

גאולים
ענת ברנע

ענת ברנע

עמק חפר
נטליה פליידר

נטליה פליידר

מודיעין-מכבים-רעות
ירון זיו

ירון זיו

רמת גן
קים הגיתי גרין

קים הגיתי גרין

כפר סבא
ליאת ספינזי

ליאת ספינזי

גבעתיים