תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י דיאנה ב - 03/02/2020 09:08:15

    שלום, בזמן האחרון אני מרגישה שלא טוב לי בכל התחומים ואני לא מצליחה לעשות שינוי.
    כל מה שאני מנסה לא מוביל לשום הצלחה ולשינוי.
    אני מדוכאת, אין לי חברים בכלל, היום שלי עובר שאני בקושי מוציאה מילה מהפה, בעבודה אני סובלת (בעבודה הקודמת היה לי קשה פיזית והיו לי כאבים אז רציתי שינוי לטובה ואזרתי אומץ ועזבתי, ובעבודה החדשה פיתחתי אלרגיה לשטיח אז כואבות לי כל יום העיניים וגם הבחורה שעובדת איתי מתנהגת אליי מגעיל אז גם פה לא טוב לי ושוב להחליף עבודה זה ממש קשה כי בקושי מקבלים אותי בראיונות).
    בבית יש בעיות עם השכנים שלא נותנים לישון בלילות (התלוננתי למוקד 106 וזה לא עזר אלא רק החמיר כי עכשיו הם עושים דווקא וגם השכן איים עליי ומאז אני סובלת מחרדות כי הוא התנפל עליי וכמעט הרביץ לי והוא ענק, אז עכשיו כל דבר שהוא טיפה מפחיד גורם לי לחרדות - פעימות לב מואצות והרגשה לא טובה בבטן ובאזור חלל החזה וגם פחד מאוד גדול כאילו אני תיכף צריכה לקפוץ עם מצנח.
    היחסים עם ההורים לא טובים, אבא לא אכפת לו ממני ולא מעריך שאני עושה הכל בשבילו ורק מוציא עליי את העצבים שלו, אמא עם פריצת דיסק ב-3 מקומות בגב לכן לא מתפקדת בדיוק ואני מטפלת בה והיא גם רק מנצלת אותי שאני אטפל בה ולא נותנת לי לצאת מהבית. כשהייתי רוצה לצאת (פעם עוד כשהיו לי חברות קצת והמצב החברתי היה יותר טוב) אז אמא הייתה עושה סצנה ופאניקה ובוכה ומרביצה לעצמה כדי שאני לא אצא, היא בדיכאון עמוק כבר שנים ולא מוכנה לקבל טיפול, היא לא יוצאת מהבית והיא לא 100 % בריאה נפשית. אחותי לא אכפת לה, היא נשואה וגרה רחוק ואבא שלי הרים ידיים.
    אני בת 37 ואני עדיין גרה עם ההורים, וכל פעם שאני רוצה לעשות שינוי יוצא רק יותר גרוע. אין לי זוגיות ואף פעם לא היה לי. מרגישה לוזרית של החיים.
    אני במעגל הזה שנים ולא מצליחה לצאת מזה, ועכשיו שהתחילו התקפי החרדה אז בכלל מפחדת לעשות משהו.
    אני לא מחייכת ולא צוחקת ואין לי שום טעם בחיים.
    אני לא יודעת מה לעשות, מרגישה כלואה ובוכה.
    מה לעשות ואיך לצאת מזה? תודה.

    תשובה: לא טוב לי בכל תחום ולא מצליחה לצאת מזה
    נכתב ע"י יעל ימיני ב - 03/02/2020 14:20:06

    שלום דיאנה,


    נשמע שאת סובלת מהתמודדות רגשית מורכבת, שהלכה והחמירה לאחרונה. כמו כן, קיימים גורמים מצביים בחייך כמו מצבם של הוריך שמכבידים עליך ומייצרים קושי משמעותי. כמובן שאין לי עצה אחת לגבי מה לעשות, שכן נשמע שהמצב דורש התייחסות יותר משמעותית מזה. אני מאוד מעודדת אותך לפנות לטיפול רגשי, בו תוכלי להתחיל לתת מקום להתמודדויות השונות בחייך ולקבל תמיכה רגשית בהתמודדות עם החרדה, עם תחושות הדכאון וחוסר המשמעות, עם הקשיים להסתגל למקומות עבודה ולייצר קשרים חברתיים ועוד. תוכלי לחפש מטפל/ת באתר שלנו, או שתוכלי לפנות לקבלת טיפול נפשי דרך קופת החולים. הקשיים שאת מתארת מצריכים מענה מקצועי וליווי משמעותי. אני מאמינה שבאמצעות טיפול מתאים תוכלי להרגיש טוב יותר, לשפר את התפקוד ברמות החיים השונות ולמצוא מחדש טעם לחיים. 


    בהצלחה,


    יעל 


    תוכלי לקבל כאן רשימה של אנשי מקצוע שמתמחים בטיפול נפשי להתייעצות ובחינת תחילת טיפול

אנשי מקצוע ומכונים

ליאת טייר

ליאת טייר

קרית טבעון
ג'ני גוטמן

ג'ני גוטמן

עין הוד
נדב כרמון

נדב כרמון

תל אביב - יפו
ד"ר עדן וייס שדה

ד"ר עדן וייס שדה

קרית אונו
יובל קורן

יובל קורן

חיפה
מזי ברקמן

מזי ברקמן

תל אביב - יפו
מיתר מידן אלוני

מיתר מידן אלוני

ראש העין
עמירה איתיאל

עמירה איתיאל

תל אביב - יפו