תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י חגית ב - 12/12/2019 12:03:32

    אני בת 50 פלוס אני כבר הרבה זמן מחפשת עבודה, גם התנדבות מעבר לעבודה לא מוצאת שום דבר. חיפשתי אפילו הרצאות ללכת אבל כל ההרצאות בעיר שלי זה לגילאים יותר מאוחרים וחוגים זה או ילדים או גמלאים מה אני אמורה לעשות? אני מרגישה ריקנות אין לי חשק לצאת מהבית מרוב דיכאון וייאוש, בנוסף לטיפול פסיכולוגי וטיפולים אחרים איך אפשר להעלות את מצב הרוח למרות כל זה? אני מיואשת

    תשובה: איך אפשר לשפר את מצב הרוח
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 12/12/2019 17:19:57

    שלום חגית.


    אני שומעת בדברייך את התסכול והכאב, ובעיקר את חווית חוסר האונים לנוכח תקיעות. איני יודעת אם את נמצאת כרגע בטיפול פסיכולוגי אך אם לא- אני חושבת שכדאי מאוד לפנות. לפעמים כאשר הדברים במציאות תקועים, הסיבה לכך אינה טכנית אלא רגשית ועמוקה  ובמצבים אלו קשה מאוד להניע דבר מה באופן עצמאי, בעוד שטיפול מתיר את ה"פלונטר" ובכך פותח מגוון אפשרויות גם במקומות שנראו עד כה תקועים ובלתי אפשריים.


    מעבר לכך, אני מציעה להמשיך ולחפש פעילויות ובעיקר- לשאול את עצמך איך יכול להיות שדבר לא מסתדר, הרי חוגים ולימודים רבים פתוחים לכל גיל (למשל, קורסים כ'שומעת חופשית 'באוניברסיטה במגוון תחומים). במקביל, ממליצה בחום על רכישת טכניקות מיינדפולנס אשר מסייעות בצורה משמעותית ברגעי קושי ומצוקה.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

לימור קופר

לימור קופר

פרדס חנה-כרכור
איריס אברמן

איריס אברמן

ראשון לציון
טל יהודה

טל יהודה

רעננה
ד"ר עדן וייס שדה

ד"ר עדן וייס שדה

קרית אונו
דפנה מטרי

דפנה מטרי

שילת
פז חיט

פז חיט

כפר סבא
מיתר מידן אלוני

מיתר מידן אלוני

ראש העין
טובה בן צבי מרק

טובה בן צבי מרק

תל אביב - יפו