תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י יוספה ב - 19/11/2019 23:40:22

    אני מרגישה שאני מאבדת את זה קצת, מחכה לפגישה הבאה עם הפסיכולוגית. אנחנו נפגשות פעמיים בשבוע וזה המון ובזמן האחרון אני מרגישה שאני צריכה יותר, האם זה משהו שניתן לעשות? פתאום הכל טוטאלי באופן לא רציונלי, אני לא יודעת לקחת את הצדדים היפים שלי והמוצלחים שלי, רק את הגרועים ולההעצמים אותם, והרע מנצח לי ואני שונאת את עצמי על כך.
    קצת רוצה לפגוע בעצמי איפלו, זה משהו שעשיתי בעבר ופתאום חוזר. אני רוצה להכהות הכל, אולי לכבות דברים. אין לי כוחות לעצמי יותר, אני דורשת יותר מידי מכולם. אוף.

    תשובה: כל הזמן מחכה לפגישת הטיפול הבאה
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 20/11/2019 20:00:41

    שלום יוספה.


    נשמע שאת עוברת תקופה מטלטלת אשר אולי מועצמת גם בתוך הטיפול- טיפול אמנם מכוון להשגת הקלה ושינוי נפשי, אך לפעמים הדרך להשגתם עוברת דרך "ניעור" של המערכת הנפשית ויציאה מאזורי הנוחות וחוסר המודעות. במובן זה, אני מציעה לשתף את המטפלת בתחושות ובכמיהות שתיארת, וגם במחשבות על הפגיעה בעצמך, ולנסות להבין יחד איתה מה משמעותם והאם חלק מהתעצמותן של התחושות היא ניסיון לתקשר דבר מה, תוכן נפשי משמעותי אשר מוצף ומבקש לבוא לידי ביטוי בטיפול.


    אני מאמינה שההתבוננות המשותפת תביא גם להקלה והבנה וגם לאפשרות לחשוב יותר לעומק על תדירות הטיפול, הן ברמה הפרקטית-עניינית והן ברמת המשמעות אשר תדירות הפגישות מייצגת.


    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

ניר כהן ארזי

ניר כהן ארזי

רמת השרון
עליסה הראל

עליסה הראל

נס ציונה
אור ויפרבניק

אור ויפרבניק

רחובות
ד"ר עדן וייס שדה

ד"ר עדן וייס שדה

קרית אונו
לימור קופר

לימור קופר

פרדס חנה-כרכור
ג'ני גוטמן

ג'ני גוטמן

עין הוד
יזהר עירון

יזהר עירון

תל אביב - יפו
יובל קורן

יובל קורן

חיפה