תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י ר////R ב - 27/12/2018 04:57:36

    ***המשך של הפוסט השלישי
    # אני מספר על החוויות שלי עם סמים(שהן די מעטות למען האמת) רק בשביל שמי שקורא את כל זה יקבל קצת תמונת מצב על סגנוני,,, או משהו כזה..קשה לי למצוא את המילה המתאימה.
    אני לא מספר על כל החוויות האלה סתם כי זה נועז או משהו, או בשביל לנסות לעניין מישהו, רק רוצה לשתף במצבי ובתחומיי עיניין שלי ודברים שעברתי.


    ....הייתה לי חוויה מאוד טובה במועדון ומאוד נהנתי, רקדתי בבטחון די הרבה, כמו שאף פעם לא רקדתי מול אנשים..
    היה אחלה
    אבל הסם הזה ספציפית(MDMA) קצת פחות מעניין אותי למען האמת ואני פחות מתחבר אליו[יכול להיות שאולי רק לסוג האנשים שלוקחים אותו]
    אני חושב שאני אנסה אותו שוב מתישהו בעתיד, אבל זה ממש לא בוער לי בסופו של דבר.

    האמת היא שאני יותר מצפה לנסות שוב פטריות, וגם אסיד, אבל פחות אסיד. רק כשתהיה סיטואציה באמת נחמדה. לא רוצה לקחת סתם.

    ##ולסיום עם חוויותי האלה. מאז לא לקחתי משהו
    וגם דרך אגב, חושב שכדאי לציין, שבמהלך השנתיים האחרונות בערך,גראס התחיל להשפיע עליי בצורה שאני לא אוהב, וגורם לי, לרצות לדבר פחות, אבל גורם למחשבות שלי לרוץ ממש וקשה לי לכבות אותן.
    (בניגוד לרוב האנשים שזה דווקא מרגיע אותם וגורם להם ''לכבות'' קצת את הראש והמחשבות.
    וזה המשיך ונהיה יותר ויותר ככה.
    באיזשהו מובן אני דווקא קצת מרוצה מזה. בגלל שאני לא רוצה אוהב את הסטיגמות של מעשני גראס ומנסה קצת לתנער מהדעות האלה.
    אני עדיין מעשן, אבל הרבה פחות, רק בסופשים ממש קצת, לפעמים אפילו פחות.
    עדיין אני יחסית נהנה מההשפעה. זה תלוי איפה אני נמצא ואם יש לי מצב רוח. לא באמת מתכוון להפסיק לגמרי בקרוב, אבל בהחלט להפחית יותר.

    ועכשיו חזרה לענייני האינטמיים והמיניים........ אני יודע כמובן שאנשים סכיזואידים הם בעלי רצון מועט ביותר למגע עם פרטנר כלשהו.. וגם יש כאלה שבכלל א-מיניים לגמרי!....
    ###אצלי, זה לא ממש המקרה, יש לי כוונה לשכב עם מישהי כבר הרבה שנים, בערך מאז גיל 14- 15. פשוט המצב הוא, שקשה לי עם אינטמיות עם בנות, ועם כל העניין הזה, האמת שאני מתבייש לחשוף את גופי ואת איבר המין מול מישהי וכל זה, זה פשוט משהו אחר, קשה לי להסביר בדיוק.
    אני לא מתבייש באמת מעצמי, או מהגוף שלי.
    פשוט קשה לי להגיע למצב אינטימי עם מישהי

    #### וככה אני נשאר כבר כמה זמן, אמנם אני פחות מתקשה בזה מאשר פעם, אבל עדיין לא מספיק. אני כבר חושב שאם תהיה לי הזדמנות נוספת עם מישהי בפעם הבאה, אני מרגיש שאני אנצל אותך ואפעל נכון לשם שינוי.
    (בשנה האחרונה לצערי כל ההזדמנויות שהיו לי עם בנות פעם, די נפסקו לחלוטין)
    אני כבר בן 22 ועדיין בתול, וזה נורא מתסכל אותי, אני מרגיש ממש נואש כבר בנושא, ואני פשוט יודע שאחרי שאני אשכב עם משהי זה ללא ספק יעזור לי מאוד ויעודד אותי בחיים בכללי. אני בעקרון מרגיש כמו מישהו שהוא לא חלק מהחברה.מישהו יוצא דופן(לרעה)
    אני גם תמיד מתלבט עם לספר על זה לבחורה לפני כן או רק לאחר מכן.. יש כאלה שזה ימשוך אותן, ויש כאלה שזה כנראה די יתריע אותן, בגלל שזה די מוזר כנראה לבחורה מנוסת לשכב עם מישהו בפעם הראשונה שלו.... אבל בעיקרון הנושא הזה ספציפית, פחות מדאיג אותי.

    @@בחודשיים האחרונים אני התחלתי להיכנס לטינדר, ושם לא קרה יותר מדי חוץ מבערך 5 בנות שהתחילה איזו שיחה איתן בצ'אט, שבאיזה שלב הן פשוט הפסיקו לענות לי.
    וגם נרשמתי למין אתר ישראלי מוכר של סטוצים וכו'. גם שם לא קרה יותר מדי חוץ מכמה שיחות שנפסקו באיזה שלב, ומסתבר שיש שם גם נערות ליווי שכאלה בתשלום.. # זו הפעם הראשונה ששקלתי ללכת באמת לנערת ליווי ולעשות סקס איתה למשך כמה דקות רק בשביל לסיים עם זה, ואני משוכנע שזה יהיה לי דווקא חוויה נחמדה. אבל אני פשוט יודע שיהיה לי קשה מאוד לחיות עם העובדה שהסקס הראשון שלי היה עם סתם זונה.
    ###אאאבל האמת היא שאני כבר בערך 8 שנים די נמשך לנשים מבוגרות ממני(מגיל 30 ועד 60 אפילו) משהו בהן ממש עושה לי את זה(הבטחון והניסיון שלהן גם, והחזה והישבן המפותח של רובן לפחות....)
    ואני יודע שבעזרת זונה אני אוכל לממש את הפנטזיה הזאת ולהיפגש עם מישהי מבוגרת(המחשבה על זה ממש מפתה אותי) ואני כבר מרגיש שאם אני לא אעשה סקס בחצי שנה הקרובה. אז אני אלך לזונה ואסיים עם זה(לטובה, וגם לרעה)

    אני ממש בספק אם מישהו יקרא את כל מה שכתבתי כאן באתר.. ואם כן אני מבקש שתציינו בתשובה שלכם.
    אני רוצה לשמוע את חוות דעתכם(בין אם אתם חושבים שאני אוהב אותן או לא, זה לא משנה) אני רוצה שתכתבו לי עצות. או מידע נוסף על הפרעת אישיות סכיזואידית. וכו'
    או שמה, בכלל רק ליטל פלג יכולה לכתוב כאן תשובות....(??) אז זה לא ממש רלוונטי
    זאת אמרת, אני ממש אשמח לקרוא תשובה מליטל פלג.
    האם אתם מכירים פסיכולוגים/יאטרים שיש להם מידע על SPD?
    או כאלה שמתמחים בזה בארץ.... שיוכלו לעזור לי.
    אני כותב כאן רק בגלל שאני לא יודע למי לפנות באמת בנושא ומחפש עזרה והכוונה.

    תודה רבה. אפשר גם לכתוב לי באימייל, אפשר לבקש ממני כאן, ואני אתן את הכתובת.

    תשובה: בנושא הפרעת אישיות סכיזואידית schizoid
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 27/12/2018 15:10:50

    שלום לך. אתה מתאר קשיים בתחום הרגשי והבין אישי, ונדמה לי שדרך כתיבה המפורטת כאן ודרך הפנייה לסמים שונים אתה מתאר עד כמה אתה זקוק הן לעזרה בבניית חיים מספקים ועשירים יותר, והן לקשב ולמתן מקום לנפשך ולסיפור שלך. לאור זאת, אני חושבת שכדאי שתפנה לטיפול פסיכולוגי בו אפשר יהיה להבין ולעבד את חוויויך ובחירותיך. הפרעת אישיות סכיזואידית היא בסופו של דבר מקבץ תכונות אישיותיות אשר את אלו מהן שגורמות לך לכאב וחוסר סיפוק ניתן לשנות באמצעות טיפול פסיכולוגי. במובן זה, אני חושבת שלא כדאי להסתפק בטיפול פסיכיאטרי או ב"טיפול" באמצעות חומרים פסיכואקטיביים, אלא לפנות לטיפול שמבוסס על קשר ומגע אמיתי ביך לבין המטפל/ת ובינך לבין עצמך. מאמינה שטיפול בגישה פסיכודינמית, שמכוון לשינוי מעמיק של דפוסי אישיות וקשרים דרך התבוננות והרחבת ההכרות העצמית יכול לסייע. ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

מרכז אתרוג

מרכז אתרוג

חדרה
ד"ר יגאל גליקסמן

ד"ר יגאל גליקסמן

הוד השרון
איילת עדי שדות

איילת עדי שדות

גבעתיים
איריס אברמן

איריס אברמן

ראשון לציון
ענת דפנא

ענת דפנא

רעננה
איתי רוזנפלד

איתי רוזנפלד

תל אביב - יפו
פז חיט

פז חיט

כפר סבא
עדי אלחדף

עדי אלחדף

רמת גן