תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י מירי ב - 03/12/2018 00:56:54

    היי,
    חבר מאוד טוב שלי (ושל בעלי) עובר תקופה מאוד מאוד קשה על רקע נטישה פתאומית של אשתו בעקבות בגידה.
    דברים קרו מאוד מהר, תוך שבוע למעשה מבישור הבשורה לעזיבה וכו', ואם זה לא מספיק - זה היה על רקע בלבול בזהות המגדרית (לא בדיוק יציאה מהארון) וכעת נודע לו שמושא הבגידה נמצאת "בזוגיות" (עד כמה שאפשר לקרוא למשהו כל כך קצר) איתה.
    זה אולי נשמע סיפור יחסית סטנדרטי (למעט עניין המגדר) אם לא היינו רק בסוף גילאי העשרים שלנו כשהם יצאו שנים רבות ומתוכן היו נשואים רק שנה - דבר שרבים מרימים עליו גבה וחוסר הקבלה לא תורם למצבו.

    הוא לא אובדני, אבל עמוק במצוקה אישית קשה וחרדות, ולמרות שכן יש לנו כלים לעזור לו ואני מרגישה שאנחנו קצת מצליחים לעזור, נראה לי שהדבר הכי נכון זה למצוא אדם מקצועי וחיצוני לסיטואציה שיוכל לעזור לו לעשות סדר בראש ולקבל כלים ולראות מה הלאה.
    הוא מעוניין, אבל מצבו הכלכלי כרגע לא מאפשר פגישות עם פסיכולוג פרטי בתשלום מלא ובאופן ציבורי לחלוטין רשימת ההמתנה גדולה כעת.

    אשמח לקבל המלצה לפסיכולוג שנמצא בהסדר עם מכבי, ואם אין אז אולי יש עוד עצה איך אפשר לקבל טיפול באופן דחוף ככל האפשר בצורה מסובסדת?
    תודה מראש.

    תשובה: זקוקה להמלצת סיוע עבור חבר
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 03/12/2018 11:46:47

    שלום מירי.
    לצערי אין לי המלצה על מטפל של קופ"ח אך כדאי לפנות גם ללא המלצה לאור עוצמת המצוקה. אפשרות נוספת היא לבדוק במוסדות אקדמיים באזורכם אשר יש להם שירותי ייעוץ לסטודנטים- לפעמים מוסדות אלו מציעים טיפולים מוזלים גם לתושבי האזור.
    תוכלו לבדוק גם במוקד ההפניות של בטיפולנט (1800-200-205)- המוקד אמנם עובד עם מטפלים פרטיים אך כדאי לבדוק האם ישנם מטפלים שמציעים טיפולים מוזלים לצעירים.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

טל משולם

טל משולם

חיפה
עדי אלחדף

עדי אלחדף

רמת גן
איריס אברמן

איריס אברמן

ראשון לציון
לימור קופר

לימור קופר

פרדס חנה-כרכור
יובל קורן

יובל קורן

חיפה
דפנה מטרי

דפנה מטרי

שילת
טל יהודה

טל יהודה

רעננה
עדנה מן

עדנה מן

מודיעין-מכבים-רעות