תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י לינור ב - 25/08/2018 00:42:19

    בת 31 נשואה ובעלי בן 35 .נשואים 11 שנה
    התחתנו אחרי קשר רומנטי ואהבה, אך היום אני עצובה מאוד ורוצה ממש להחזיר את השמחה , האמת אני סובלת משתי בעיות
    1) אני אוהבת מתנות ( הכי פשוטה שיש פרח ) והפתעות והוא יודיע זאת כי אני כבר ביקשתי ודיברתי על זה הרבה אפילו פרטי פרטים והוא יודיע מה אני ממש רוצה ומה טוב לי , אבל לצערי הרב הוא לא נותן , אני מרגישה כעס בפנים כי עצוב לי שהוא לא מתיחס למרות שאני אמרתי הכל כך גם בגלל שאני למרות שהוא לא נותן אני עדין מצפה ומתאכזבת ( כואב לי בלב) .
    2) ילדתי ארבע ילדים , אני מרגישה שחווית ההריון והלידה עניין מאוד קשה בשבילי , כי התאכזבתי בלידות הקודמות מההתיחסות שלו לחוויה רק הלידה הראשונה הרגשתי את החום והאהבה , אבל הלידות האחרות בכלל לא הרגשתי שהוא בעניין הרגשתי שפספסתי מאוד , אני רוצה לחוות את החוויה כמו שצריך כלומר להיכנס להריון על מנת ( לחוות חוויה מתקנת) אך אני מאוד מפחדת מאכזבה , אני רוצה חוויה שתחזיר את השמחה / להתחיל מחדש ! אני רוצה עזרה כי כואב לי בלב .
    מה אפשר לעשות ? איך להתמודד?

    תשובה: משבר, עצבות ואכזבה בזוגיות
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 29/08/2018 14:34:12

    שלום לינור. נשמע ששתי הבעיות שתיארת קשורות בחוויה מרכזית של צורך לקבל "הוכחות" לכך שאת אהובה ושאכפת ממך. מתוך הדברים שתיארת, קשה לי לדעת האם מדובר בקושי שהתעורר עקב חסך מסוים בקשר הזוגי הספציפי או בחסך שאת סוחבת איתך מעבר לזוגיות. בכל מקרה, מאחר ואת מתארת כי המצב גורם לך סבל ותסכול, אני חושבת שכדאי לפנות לטיפול אישי או זוגי. טיפול זוגי יכול לסייע לכם לחזק את הקשר ולבסס תחושת אכפתיות ואהבה יציבות יותר ואילו טיפול אישי יכול לסייע לך להבין את מקור הצורך החזק בקבלת הוכחות לכך שאת אהובה ורצויה. ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

מזי ברקמן

מזי ברקמן

תל אביב - יפו
טובה בן צבי מרק

טובה בן צבי מרק

תל אביב - יפו
שנהב שטיין

שנהב שטיין

תל אביב - יפו
מרכז אתרוג

מרכז אתרוג

חדרה
עדנה מן

עדנה מן

מודיעין-מכבים-רעות
ד"ר איה גולן

ד"ר איה גולן

תל אביב - יפו
עליסה הראל

עליסה הראל

נס ציונה
נדב כרמון

נדב כרמון

תל אביב - יפו