<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י ל ב - 10/05/2018 18:32:00

    שלום ליטל.
    המטפלת אמרה שאולי אני לא רוצה לשנות.
    חשבתי לעצמי, וואלה נכון!
    אין לי כוח וחשק עדיף להשאר במקום המוכר והידוע. ולא כל כך נורא שלא טוב שם, לפחות זה מוכר!
    ואולי זאת בדיוק הנקודה שצריך להפסיק את הטיפול.
    גם כך התלבטתי מתי.
    בשביל מה להמשיך על "ריק", אם אין רצון לשנות או לשפר?

    תשובה: האם כדאי שאסיים טיפול?
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 11/05/2018 08:14:55

    שלום לך. אני חושבת שהנפש שלנו תמיד נמצאת במתח בין הרצון להשתנות לכיוון טוב יותר לבין היאחזות במוכר, מכאיב ככל שיהיה. לכן, אני חושבת שאם דבריה של המטפלת נגעו בך כדאי להשתמש בהם לא למטרת עזיבה אלא למטרת התבוננות על החלקים הנאחזים, הלא מרפים מהמוכר והידוע. אני מאמינה שהתבוננות משותפת מעמיקה יכולה לאפשר הכרות עם רבדים נוספים וחשובים בנפשך. ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

דבורית נורמן

דבורית נורמן

בנימינה-גבעת עדה
ליאת ספינזי

ליאת ספינזי

גבעתיים
נטליה פליידר

נטליה פליידר

מודיעין-מכבים-רעות
ירון זיו

ירון זיו

רמת גן
גוני סירוטה

גוני סירוטה

תל אביב - יפו
ענת תנעמי

ענת תנעמי

גבעתיים
מרב אוטנזוסר

מרב אוטנזוסר

הרצליה
רון ארגמן

רון ארגמן

תל אביב - יפו