<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י שגית ב - 25/04/2018 22:52:12

    אני בחרדה מהטיפול הצפוי מה לעשות כדי להרגיע את החרדה לגבי הטיפול הצפוי אני ממש מפחדת מטיפולים פסיכיאטרים אשמח לעצה בנוסף איך להמשיך לחיות את החיים הרגילים שלי בשמחה ומצב רוח טוב למרות החרדה אשמח באמת מכל הלב לעצה מעשית מה לעשות? ממש תודה

    תשובה: טיפול במרפאות חוץ - המשך נוסף
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 26/04/2018 10:30:52

    שלום שגית.
    נשמע שיצרת קשר טוב עם הצוות המטפל ואני מאמינה שזו תהיה התחלה טובה לקשר טוב. חרדה לקראת טיפול חדש היא טבעית, ואני מאמינה שהיא תלך ותרגע ככל שההכרות והקשר יתקדמו. במובן הזה, כדאי לזכור שגם אם עכשיו יש חרדה- זה מצב זמני שילך וישתפר.
    לצד זאת, את מתארת קושי לשאת את החרדה והמתח ולכן אני חושבת שכדאי לבדוק האם את יכולה לקבל גם עזרה פסיכולוגית שתאפשר לך ללמוד טכניקות ושיטות להרגעה עצמית ושמירה על מצב רוח טוב.
    כדי להקל על עצמך כבר עכשיו את יכולה להיעזר בהודעה שפרסמתי תחת הכותרת "איך להתמודד עם רגשות שליליים", או לרכוש ספר עזרה עצמית שיחזק את תחושת היכולת שלך וילמד אותך כיצד לרגיש טוב יותר גם במצבים רגשיים של מתח וחוסר שקט-
    http://psagot.com/%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%94%D7%95%D7%A6%D7%90%D7%AA%D7%A0%D7%95/

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

מרב אוטנזוסר

מרב אוטנזוסר

הרצליה
ליאור שלמה תפוחי

ליאור שלמה תפוחי

פרדס חנה-כרכור
מירב ירושלמי

מירב ירושלמי

תל אביב - יפו
נטליה פליידר

נטליה פליידר

מודיעין-מכבים-רעות
אבשלום צדוק

אבשלום צדוק

גאולים
ענת אורבך

ענת אורבך

רמת גן
ענת ברנע

ענת ברנע

עמק חפר
מעיין גבעוני

מעיין גבעוני

נס ציונה