<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אמא טרייה ב - 24/02/2018 02:48:59

    הצעתי כבר טיפול זוגי והוא מסרב. אומר שהוא לא מאמין בזה. שהוא לא צריך עזרה והוא יכול לטפל בזה לבד. ניסיתי כמה פעמים. אמרתי שעובדה שאנחנו לא מצליחים. הוא בשלו.

    תשובה: שוב אני..
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 25/02/2018 09:23:21

    שלום לך.
    מאחר ובעלך אינו מוכן לשתף פעולה, ולאור הכאב והקושי שאת מתארת, אני חושבת שכדאי לך עצמך להיעזר בטיפול. טיפול יכול להציע תמיכה ובעיקר לסייע לך להתארגן טוב יותר סביב המציאות המשפחתית החדשה,כולל מול בעלך. מנסיוני, גם כאשר הקושי קשור בבן זוג שלא מעוניין לפעול לשינוי, השינוי הרגשי שחל במטופלת עצמה מביא פעמים רבות לא רק להקלה משמעותית אלא גם משפיע על הסביבה ואף מסייע לבן הזוג לפנות בעצמו לטיפול.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

ליאור שלמה תפוחי

ליאור שלמה תפוחי

פרדס חנה-כרכור
ענת ברנע

ענת ברנע

עמק חפר
ירון זיו

ירון זיו

רמת גן
בטי השכל

בטי השכל

רמת גן
יפעת קורץ

יפעת קורץ

כפר סבא
רון ארגמן

רון ארגמן

תל אביב - יפו
פז שדיאור

פז שדיאור

כפר סבא
אבשלום צדוק

אבשלום צדוק

גאולים