תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אורית ב - 10/12/2017 05:37:24

    שבוע טוב.
    אני בת 48 התחלתי כדור חדש וקורה לי שאני ישנה המון במשך היום ובלילה אני קמה באמצע הלילה ולא יכולה לישון בנוסף עשיתי בדיקות דם ואני על גבול הסכרת ויש לי כולסטרול גבוה אני לא עובדת ולא לומדת ואני יושבת הרבה בבית כי אין לי לאן לצאת יכול להיות שזו הסיבה גם לעייפות המרובה אין לי דיכאון אבל יכול להיות שזה תופעות לוואי מהכדור הרופא נתן לי כדור נגד תופעות לוואי בנוסף אני משתמשת בעוד תרופות אבל מפריע לי החוסר תעסוקה והשינה המרובה.מה אני יכולה לעשות כדי להיות יותר עירנית באמצע היום למרות שאין לי מסגרת? ולמרות הכדור החדש? התחלתי אותו רק לפני יומיים עשיתי בדיקות דם והכל בסדר חוץ מהכולסטרול הגובה וגבול הסכרת.אשמח אם תוכלי לייעץ לי איך להתמודד עם העייפות והשינה המרובה במשך היום זה קצת מכניס אותי לחרדה.

    תשובה: שינה מרובה באמצע היום
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 10/12/2017 17:06:25

    שלום אורית.
    ראשית, אני מקווה שתתרגלי בהקדם לכדור החדש ושההתרגלות תביא לאיזון טוב יותר. מעבר לכך, אני חושבת שאת מתארת היטב בדברייך כמה קשה לשמור על רמות גבוהות של אנרגיות ותפקוד ללא מסגרת- אני חושבת שכולנו זקוקים לשגרה של פעילות, מפגשים חברתיים ותחושה של עשייה כדי להרגיש עירניים ובעלי מוטיבציה.
    לכן, אני חושבת שכדאי למקד את המאמצים במציאת מסגרת מתאימה- כדאי לפנות לרופא המטפל ולהתייעץ איתו בנוגע לאפשרויות הקיימות, מאחר וכיום יש שפע של מסגרות תעסוקתיות וחברתיות שמותאמות לאנשים המתמודדים עם קשיים שונים.
    במקרים רבים הכניסה למסגרת מספקת "זריקת מרץ" ומשפרת את התחושה.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

איילת עדי שדות

איילת עדי שדות

גבעתיים
חגית בר

חגית בר

ראשון לציון
פז חיט

פז חיט

כפר סבא
בן פדידה

בן פדידה

חיפה
איריס אברמן

איריס אברמן

ראשון לציון
עדנה מן

עדנה מן

מודיעין-מכבים-רעות
מרכז אתרוג

מרכז אתרוג

חדרה
עליסה הראל

עליסה הראל

נס ציונה