אני מטפלת מוסמכת (M.A) באמצעות אומנות חזותית, מטעם אוניברסיטת חיפה, מומחית בעבודה עם מצבי משבר, טראומה, חרדה והפרעות אכילה.
אני מאמינה בכוחו המגדל והמעצים של קשר טיפולי וביכולת שלו לייצר מקום מאפשר ומקבל המסייע ביצירת שינוי והתפתחות אישית.
בטיפול אני מציעה מרחב בטוח ומכבד ובו מעבר למילים הזמנה למפגש עם חומרי אמנות, המאפשר למטופל.ת למצוא ערוץ ייחודי לביטוי, להתבוננות ולעיבוד של תכנים ורגשות בהם עוסק.ת ברמות מודעות שונות בעולמו הפנימי, כמו גם למציאת הכוחות שבו.ה ודרכי התמודדות עם קשיים ומצבים שונים.
בעבודתי בנוסף לעיסוק בחומרי האומנות המאפשרים דרכים רבות לביטוי ולהתערבות, אני משלבת תפיסה פסיכודינמית בהתבוננות בנפש האדם על מורכבותה, תוך אמונה שבכוחו של כל אדם לצמוח ולחוש משמעותי בחייו ולהגיע למימוש עצמי ולרווחה נפשית. בהתאם לצורך אני משלבת כלים ממוקדים מתוך עולם המיינדפולנס ובטיפול ממוקד חרדה וטראומה SEE FAR CBT.
אני רואה במטופל.ת אדם שלם ולוקחת בחשבון את תפקודו בכל המערכות המקיפות אותו.ה. בעבודה עם ילדים ונוער אני משלבת מפגשי טיפול בהורות (הדרכת הורים). כמו כן, לעתים מצבי טיפול שונים מצריכים יציאה מעבר לחדר הטיפולים ולכן משלבת לפי הצורך עבודה משותפת עם מטפלים נוספים בחייו.ה או עם המערכת החינוכית.
אני בעלת קליניקה בזכרון יעקב, שם מתבצעים הטיפולים ובאופן מקוון דרך הזום. במקביל לעבודתי בקליניקה, אני מטפלת במרפאה ציבורית השייכת לחטיבת הילדים והנוער של המרכז הרפואי לבריאות הנפש מעלה הכרמל
אשמח לסייע
מוזמנות.ים ליצור קשר
עדי רוט 054-7946252
כיום - לימודי פסיכותרפיה פסיכודינמית - ביה"ס לעבודה סוציאלית ע"ש לואיס וגבי וייספלד, אוניברסיטת בר אילן
תואר שני (M.A) בהצטיינות יתרה בטיפול באמצעות אומנות חזותית, במסלול תזה, אוניברסיטת חיפה
תזה בנושא "הקשרים בין היבטי צורה ותוכן בציורי 'אדם קוטף תפוח מהעץ' בקרב ילדי גן"
תואר ראשון (B.A) בהצטיינות בפסיכולוגיה ובתקשורת, האוניברסיטה הפתוחה
קורס SEE FAR CBT מודל רב ממדי לטיפול קוגנטיבי התנהגותי לטיפול בפוסט טראומה ובחרדה - מנחים: פרופ' מולי להד ומר מיקי דורון
קורס הפרעות אכילה בטיפול באמנות - בהנחיית קרן יניר בלומנטל
בעלת קליניקה פרטית, זכרון יעקב
כיום - מרפאה ציבורית השייכת לחטיבת הילדים והנוער של המרכז הרפואי לבריאות הנפש מעלה הכרמל, אחד העם, חיפה
טיפול בנוער בסיכון בבית ספר "רננים" לחינוך מיוחד, זכרון יעקב
כפר הילדים נווה מיכאל, פנימיית יום לילדים בסיכון, פרדס חנה
המרכז לשיפור הלמידה, עבודה עם ילדים בסיכון, טירת הכרמל
Roth, A., Broder, D. G., Levy, M., Ishai, R., & Or, M. B. (2020). Associations Between Form, Content and Narrative in Person Picking an Apple from a Tree Drawings of Preschool Children. The Arts in Psychotherapy, 72, 101727.