תפריט נגישות

איך נגדיל את כמות המטופלים שלנו בעידן של מיתון כלכלי?

אורלי שפירא

שיווק של טיפול רגשי מעלה תהיות רבות, אתיות ואחרות, ובעיקר כאלו שנובעות מה"גנטיקה" של המקצוע - האם זה מכובד? מה זה אומר עליי? ובכל זאת, נראה שלרוב המטפלים אין היום ברירה אלא לעסוק בשיווק - באופן כזה או אחר, כמובן שלא במבצעים כדוגמת הרשום בכותרת המאמר; אורלי שפירא, יועצת שיווקית מומחית למקצועות הטיפול, מסבירה על שיווק אפקטיבי של טיפול פסיכותרפויטי.

למאמר המלא