תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

אנחנו הדי. ג'יי. אים: פרק שני בסיפורו של ילד עם הפרעת קשב וריכוז

אנחנו הדי. ג'יי. אים: פרק שני בסיפורו של ילד עם הפרעת קשב וריכוז

עינב קשר

'אנחנו הדי. ג'יי. אים' מתאר את סיפורו של גל - ילד בן עשר המאובחן כבעל הפרעת קשב וריכוז.

הספר, שהנו היחיד מסוגו בארץ, נכתב כסיפור עלילה לילדי בית הספר היסודי, ומבוסס על סיפור אמיתי. הוא מתאר את מערבולת הרגשות, השאלות וההתנסויות החדשות, אליה נשאבים הילד, גיבור הסיפור, ומשפחתו.

זהו, למעשה, סיפורם של כל הילדים המאובחנים כבעלי הפרעות קשב וריכוז בשנים האחרונות והוריהם, שבעקבות ילדם נחשפים להיותם בעצמם "די. ג'יי. אים" (ADHD). כך, הספר מתאים ו"נכון" גם למבוגרים, אשר מדפדפים באמצעותו אחורה אל זכרונות ילדות לא מפוענחים ונעזרים בו להתמודדות עמם.

למרות הקושי, הצער, וההתמודדות האין סופית שבפניה עומדים ה"די. ג'יי. אים", הספר כתוב בהומור מנקודת מבטו של הילד גל. לקשייו ניתנים תוקף ומקום, לבעיותיו מוצעים טיפים ו"פטנטים", ולשאלות הקשות שמעלה גל - תשובות מפורטות בלשון פשוטה. הספר נכתב מתוך נסיוני הקליני, ומסקנתי החד משמעית היא שחלק חיוני, מרכזי והכרחי בטיפול בהפרעות קשב וריכוז מחייב הבנה של התסמונת על ידי הילד/ה והוריו/ה על כל מורכבותה.

פרק שני - ענת, אמא של גל, מגיעה לפגישה אצל המחנכת. גל, מפוחד ומודאג מהדברים שיאמרו עליו והתלונות שישמעו באזני אימו, מתכנס בעמדת "לא אכפת לי..... מה זה משנה כבר?" ומצד שני לא יכול כבר לחכות לרגע בו תדווח לו אמו מה נאמר באותה פגישה ומה ייעשה בעקבותיה. גל נאלץ להמתין, מתוח, עד שובה של אימו בערב.

פרקי הספר יתפרסמו באדיבות המחברת.

על המטפלת - עינב קשר

עינב קשר פסיכולוגיה M.A. פסיכותרפיסטית קוגנטיבית התנהגותית, מומחית להפרעות קשב וריכוז אצל ילדים ומבוגרים,מאמנת להפרעת קשב וריכוז (איק"א): www.einav-kesher.co.il

תחומי מומחיות:
ADD ,הפרעות קשב וריכוז - ADHD

אנשי מקצוע בתחום

הפרעות קשב וריכוז - ADHD

עוד מאמרים שיעניינו אותך