אהבתי לאמנות פלסטית הטביעה בי את ההבנה על יכולותיו המנחמות והמרפאות של תהליך היצירה. תהליך המעלה תחושות והתמודדויות רבות כהתלבטות ובחירה, זרימה עם מה שעולה והתרגשות מההישג, יחד עם קושי, אכזבה ותסכול. היצירה עוזרת לנו להתבונן באזורים החבויים בנפש ומאפשרת לשים לב לרצונות שלנו, לחיפוש המשמעות, להעשיר את עולמנו הפנימי בגוונים נוספים ולתת מקום לחמלה שכולנו זקוקים לה.
שילוב האמנות בטיפול רגשי, פותח מרחבים נוספים של חוויה וביטוי לאוכלוסיות רבות. ההתמחות שלי היא בעבודה עם ילדים ונוער – נוער במצבי סיכון וקשיים חברתיים, ילדים ונוער עם אבחנה של ASD. בשילוב הדרכת הורים.
בעלת ניסיון בטיפול במבוגרים צעירים המתמודדים עם טראומה, חרדה והתמכרויות.
ספקית החזר של משרד הביטחון.
אוניברסיטת תל-אביב – תואר ראשון בהצטיינות במסלול דו־חוגי: פילוסופיה ואמנות רב-תחומית, בדגש על פילוסופיה הודית ופילוסופיה של הדת, קולנוע ותולדות האמנות.
אוניברסיטת בר-אילן – לימודים בחוג לפסיכולוגיה ובחוג המשולב.
אוניברסיטת חיפה – תואר שני M.A בטיפול באמצעות אמנות פלסטית.
מכללת אבני – לימודים מעשיים באמנות פלסטית; לימודי ציור ורישום.
מרכז גוף-נפש – קורס טיפול בטראומה ממוקד חמלה בגישת CFT.
קליניקה פרטית – טיפול באמנות בילדים, נוער ומבוגרים.
גן תקשורת אלו"ט – טיפול פרטני וקבוצתי בילדים על הרצף האוטיסטי (גילאי 3–6).
עבודה עם נוער במצבי סיכון – טיפול באמנות, ייעוץ והנחיה במסגרות חינוכיות וקהילתיות שונות:
תיכון "דור" הרצליה, תכנית היל"ה, עמותת עלם, מרכז הנוער "יש מצב למנ"ש".
כפר איזון – התמחות בטיפול במבוגרים צעירים עם תחלואה כפולה (התמודדות נפש והתמכרות).
מרכז "ווליום" הרצליה – הנחיית סדנה טיפולית באמנות לילדים בגילאי 3–12.
מכון "גיל עד" – תל השומר – הנחיית קבוצת טיפול באמנות וטיפולים פרטניים לקשישים תשושי-נפש ופגועי נפש.
חטיבת הביניים "אלון גינזבורג" יבנה – טיפול פרטני בתלמידות שילוב.
