תפריט נגישות
חיפוש

אודות

מטפלת במוזיקה לילדים ונוער. מטפלת CBT, מנחת קבוצות מיומנויות חברתיות, מטפלת דיאדית, מדריכת הורים מוסמכת, מדריכת סטודנטים ומטפלים לטיפול במוזיקה.

מתמחה בשיפור מיומנויות חברתיות בקרב ילדים. בעלת ניסיון רב בעבודה עם ילדים על הרצף האוטיסטי, חרדות, דיכאון, לקויות למידה, עיכוב התפתחותי, בעיות התנהגות, אילמות סלקטיבית, טראומות ובעיות רגשיות שונות.

בעלת קליניקה פרטית בנתניה, קרית השרון.

השכלה אקדמאית והכשרה

2020      Ph.D.,  המחלקה למוסיקה, החוג לתרפיה במוסיקה, אוניברסיטת בר אילן.

עבודת הדוקטור בנושא: "בחינת השפעתו של מודל "האנסמבל" לטיפול קבוצתי במוסיקה ובאומנויות על פיתוח מיומנויות חברתיות בקרב ילדים" . מקצוע התמחות: תרפיה במוסיקה.

שם המנחה: פרופ' אבי גלבוע.

2008      M.A, המחלקה למוסיקה, החוג לתרפיה במוסיקה, אוניברסיטת בר-אילן. מקצוע             

התמחות: תרפיה במוסיקה. שם המנחה: פרופ' אבי גלבוע

2004 :   B.Mus , אקדמיה למוסיקה, מגמה לביצוע מוזיקלי, אוניברסיטת תל אביב. כלי התמחות: פסנתר.

לימודי תעודה והשתלמויות:

2019      לימודי תעודה בטיפול דיאדי, סמינר הקיבוצים.

2020      לימודי תעודה בייעוץ משפחתי, מכללת לוינסקי לחינוך.

2020      לימודי CBT, החוג לפסיכותרפיה, אוניברסיטת חיפה.

2009      תעודת הוראה למטפלים פארה רפואיים, מכללת לוינסקי לחינוך.

ניסיון מקצועי

2018-2020:        מטפלת במוסיקה, עם דגש על פיתוח כישורים חברתיים בביה"ס יסודי 'אביחיל', עבודה בגני ילדים עם ילדים בעלי עיכוב התפתחותי, עבודה במרכז הטיפולי במסגרת מתי"א חפר שרון.                            

עבודה בקליניקה פרטית עם ילדים ומתבגרים באופן פרטני ובקבוצות מתן הדרכות הורים וטיפולים דיאדיים.

2016-2018:        מדריכה סטודנטים בעבודתם המעשית במסגרת אוניברסיטת בר אילן.

2012-2018:        מטפלת במוסיקה במרכז טיפולי במסגרת מת"י פתח תיקווה. הנחיית קבוצות לפיתוח כישורים חברתיים בקרב ילדי גן חובה.

2008-2018:        מטפלת במוסיקה בגני ילדים תקשורתיים ושפתיים, מת"י פתח-תיקווה.

עבודה בקליניקה פרטית עם ילדים ומתבגרים באופן פרטני ובקבוצות המתמקדות בפיתוח כישורים חברתיים, מתן הדרכות הורים.

2007:                  עבודה בעמותת אלי"ע בפתח תיקווה. במסגרת סטאז' של תואר שני. עבודה יחידנית ובקבוצה עם ילדים עיוורים בגילאי 4-6. שם המדריכה: מיקי מנטצ'.

2006:                  עבודה בגן ילדים "אקים" בתל אביב. במסגרת סטאז' של תואר שני. עבודה יחידנית ובקבוצות עם ילדים בעלי פיגור שכלי נמוך ובינוני בגילאי 4-6 שנים. שם המדריכה: ורד שמחון

פרסומים אקדמיים

Blanky-Voronov, R. (2019, June). The principles and goals of "Ensemble": A model for group music therapy for developing social skills of preschool children. European Music Therapy Conference, Aalborg, Denemark

בלנקי-וורונוב, ר. (2019, פברואר). מודל "אנסמבל" לשיפור כישורים חברתיים אצל ילדי גן חובה: טיפול קבוצתי במוסיקה בשילוב אומנויות אחרות. הכנס הדו שנתי של יהת לטיפול באמצעות אומנויות  "מוסר ומוסרים", כפר המכביה, רמת גן, ישראל.

Blanky-Voronov, R. (2018, August). "Ensemble": A model for group music therapy for developing social skills of preschool children. Nordic Music Therapy Congress, Stockholm, Sweden

חברות באגודות וארגונים

* התוכן המפורסם בדף זה אודות המטפל הינו באחריות המטפל בלבד