תפריט נגישות

אודות

אני עדי רוט, מטפלת מוסמכת (M.A) באמצעות אומנות חזותית, מטעם אוניברסיטת חיפה. מתמחה בעבודה עם ילדים, מתבגרים וצעירים הסובלים מתחום רחב של קשיים רגשיים כגון חרדה, דיכאון, קשיים בתחום החברתי, קשיים של מחוננים, הפרעות קשב וריכוז, התמודדות עם כאב, קשיי הסתגלות ובמצבי משבר וטראומה. 

אני מאמינה בכוחו המגדל והמעצים של קשר טיפולי וביכולת שלו לייצר מקום מאפשר ומקבל המסייע ביצירת שינוי והתפתחות אישית. בטיפול אני מציעה מרחב בטוח ומכבד ובו מפגש עם חומרי אמנות, המאפשר למטופל למצוא ערוץ ייחודי לביטוי, להתבוננות ולעיבוד של תכנים ורגשות בהם עוסק ברמות מודעות שונות בעולמו הפנימי. בעבודתי בנוסף לעיסוק בחומרי האומנות, אני משלבת תפיסה פסיכודינמית בהתבוננות בנפש האדם על מורכבותה, תוך אמונה שבכוחו של כל אדם לצמוח ולחוש משמעותי בחייו, ובמידת הצורך משלבת כלים מתוך המיינדפולנס ובטיפול ממוקד חרדה וטראומה SEE FAR CBT.

מניסיוני למדתי כי להורים מקום משמעותי בקידום הטיפול, ובהתאם כחלק מהתהליך הטיפולי משלבת מפגשים עם הורים (הדרכות הורים\טיפול בהורות), המאפשרים יצירת מרחב חשיבה והתבוננות משותף להבנת הילד.ה וצרכיו.ה.

לעתים מצבי טיפול שונים מצריכים יציאה מעבר לחדר הטיפולים ולכן משלבת לפי הצורך עבודת צוות עם מטפלים מתחומים שונים הנמצאים במגע עם המטופל ועם המערכת החינוכית המקיפה אותו.

אני בעלת קליניקה בזכרון יעקב, שם מתבצעים הטיפולים ובאופן מקוון.

אשמח לסייע לילד.תכם ולכם.

 

השכלה אקדמאית והכשרה

תואר שני (M.A) בהצטיינות יתרה בטיפול באמצעות אומנות חזותית, במסלול תזה, אוניברסיטת חיפה

תזה בנושא "הקשרים בין היבטי צורה ותוכן בציורי 'אדם קוטף תפוח מהעץ' בקרב ילדי גן"

תואר ראשון (B.A) בהצטיינות בפסיכולוגיה ובתקשורת, האוניברסיטה הפתוחה

קורס SEE FAR CBT מודל רב ממדי לטיפול קוגנטיבי התנהגותי לטיפול בפוסט טראומה ובחרדה - מנחים: פרופ' מולי להד ומר מיקי דורון

ניסיון מקצועי

בעלת קליניקה פרטית, זכרון יעקב

טיפול בנוער בסיכון בבית ספר "רננים" לחינוך מיוחד, זכרון יעקב

התחנה לטיפול בילד, בנוער ובמשפחה – מרפאה ציבורית השייכת לחטיבת הילדים והנוער של המרכז הרפואי לבריאות הנפש מעלה הכרמל, אחד העם, חיפה

כפר הילדים נווה מיכאל, פנימיית יום לילדים בסיכון, פרדס חנה

המרכז לשיפור הלמידה, עבודה עם ילדים בסיכון, טירת הכרמל

פרסומים אקדמיים

Roth, A., Broder, D. G., Levy, M., Ishai, R., & Or, M. B. (2020). Associations Between Form, Content and Narrative in Person Picking an Apple from a Tree Drawings of Preschool Children. The Arts in Psychotherapy, 72, 101727.

https://doi.org/10.1016/j.aip.2020.101727

מאמרים

ראיון ב"הארץ" וב"דה מרקר" במסגרת כתבה העוסקת בטיפול רגשי לילדים

https://www.themarker.com/labels/1.9881758

חברות באגודות וארגונים

* התוכן המפורסם בדף זה אודות המטפל הינו באחריות המטפל בלבד